Nä men gillar du fälgarna så kör på dom du... Jag gillar dom inte, men så är det ju
Biltemas fläkt håller säkerligen exakt samma kvalitet som 9/10 andra fläktar. Att Biltema bara säljer skit är en otroligt stor myt...
Ja, alla kan inte gilla de! Men om du läser genom projektet ser du att jag gav under 3000kr. för uppsättningen inkl. frakt, och de sitter iallafall enligt mig 10x bättre än brandbilsfälgarna!
Vad tycker du jag ska köra på för fälgar?
s12 skrev:
Kul att ditt S13 bygge rullar på
Tusen tack! Kul att du följer projektet.
UnDerzon3 skrev:
dundersmurfen skrev:
Satsar på kvalitetsfläkt allså
Nä men gillar du fälgarna så kör på dom du... Jag gillar dom inte, men så är det ju
har du inget vettigare att komma med så kan du väll lika gärna hålla dig ifrån att kommentera? -.-
@_NeeX_: snyggt byggt, fräsig kärra
Tack mannen! Släng iväg ett mess när du är hemma nu i veckan.
Haha jajjamen, har redan börjat köra skiten ur den och jag har redan tröttnat på främre avgassystemet... Så blir till att beställa nytt sånt! Förutom avgas behövs framvagnsinställning... Sen börjar det väl bli väldigt körbart!
Lite kul är det ju att Dundersmurfen kör på "Biltemas värsting soppapumpar 52-202 * 4"
Haha, där ser man!
Gilljam skrev:
bilen kommer bli grym med sänkning å stretch;) konstigt att man inte sett bilen förr när jag bor i Gimo?
Det tror jag med. Blir en uppsättning breda fälgar när ekonomin tillåter, då blir det stance! Har inte hunnit vart ute särskilt mycket än, mest runt Östhammar. Du kommer nog se mig en hel del framöver!