Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Blir väl att ta nya bilder till sommaren då jag bytt inredning, ratt och fäg/däck sen denna bilden togs.
Härligt med en gammal pontiac!!!
/Benny
Härliga bilar på denna tråden:D Får lägga ute lite av mina egna bilder
Min första jänkare Pontiac Bonneville-65 cabe
Min nuvarande jänkare Pontiac Chieftain-58
Detta är inte nån av mina bilar men tyckte ändå den är värd att ha med, för min kompis Jocke har lagt ner mycket tid och pengar att få denna Cadillac Sedan De Ville-56 i detta skicket (har för den delen spenderat många timmar bakom ratten på denna bil innan jag köpte min egen jänkare så känner starkt för denna bilen också)
Fan va man blir sugen på våren när man ser dom här fina bilarna!!!
/Benny
/Benny
Visst blir man, men nu känns det som våren är på gång Tänkte faktist till garaget idag och starta upp 58´an för första gången i år, går allting bra blir det service inför sommaren nästa helg
/Benny
Visst blir man, men nu känns det som våren är på gångTänkte faktist till garaget idag och starta upp 58´an för första gången i år, går allting bra blir det service inför sommaren nästa helg
Jo, det känns så även här uppe i Mälardalen även fast det är så jävla kallt på nätterna men snön börjar att gå bort. Nu kan man nästan komma in i garaget! Hehe!
/Benny
/Benny
Visst blir man, men nu känns det som våren är på gångTänkte faktist till garaget idag och starta upp 58´an för första gången i år, går allting bra blir det service inför sommaren nästa helg
Jo, det känns så även här uppe i Mälardalen även fast det är så jävla kallt på nätterna men snön börjar att gå bort. Nu kan man nästan komma in i garaget! Hehe!
/Benny
Här nere i blekinge är nästan all snö borta och i veckan har man sett gatusoparna vara ute och ta bort all vinterns grus-ett säkert vårtecken det jo här är det också fortfarande lite kallt på nätterna