Först hade jag en polo -97 som jag sålde på tok för billigt, det retar mig än idag. Sen inskaffade jag en Renault megane coupe 2,0, den var faktiskt jävligt pigg och rolig. Nu har jag ögonen på en gammal civic som jag funderar på att införskaffa under mina studieår.
1. toyota celica gti 93a 2. fiat coupe 01a 3. mercedes slk230 01a 4. Volvo s40 t5 5. Skoda Oktavia RS 6. Subaru Impreza 7. Audi TT
Inte illa för att bara vara 20 år nu
Min första var en Opel Kapitän -60 Lux, med "görabarnsäten"
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Min första bil va en Opel Kadett 1,3 5D men som motor rasade på efter 1 vecka, fick tag i en Ascona motor som gått lite och som va trimmad, gick som ett bara f*n sen är efter har det varit 740, 745, 945 och nu en Saab 9-3
Jag hade en Opel Vectra GL-96 på hela 110 hästar...vilken raket...
Varför klaga? Den lär väl gått bättre än den du har nu hehe ;P
Jag hade en saab 900 GLi. Har mognat sedan dess
Haha...nja,det är ju tveksamt,drar ganska lika(skiljer 5 hk...och 25000 mil till vectrans nackdel )...hade en S80 T6 emellan så jag "körde av mig"...
Edit: Jag menade inget illa om Vectran, tyckte den var perfekt som förstabil...ekonomisk och så... Har precis som du säger mognat och nöjer mig nu med 105 hk i detta skedet av mitt liv
Senast redigerat av michael561 (27 september 2006)