Ladda upp bilderna nånstans t ex
www.photobucket.com då får du en länk till bilden där, den länken ska sättas inom img taggar (sån länk finns direkt på photobucket också) [img] här ska länken vara [/img*] Dock ska inte * vara med. då ska det fungera!
2.2a med 5 pet är en rätt simpel uppgradering i en Kadett C
Kardan från rekorden fungerar, men ett bättre val är en automatkardan från ascona/manta B eller en manta b kardan från en Manta med 5 växlad låda! Dom har knutkors i båda ändar och det blir mindre brytningar vid fjädring. Hur som måste den ju kortas
Det är inte omöjligt att 5 peten går in i tunneln, men den kan behöva förstoras litegran. Motorfästen kan du använda rekordens och ta en 10mm distans på ena sidan och 15mm på andra, eller bygga egna. Volvo 240 kylare passar bra måttmässigt, sen måste du ju byta bakaxel om du vill det ska hålla
Ascona/Manta A är det vettigaste valet då den är lika bred som original mer eller mindre, B axel är bredare men funkar den med! Den är bara att skruva dit, man får byta fästet för struten till det från Kadetten.
Annars är de ganska rakt fram att få det att funka! Men jag ser att du bor i Finland, jag vet inte hur ni har det med registrering som ombyggt fordon och liknande? Men för vanlig reggning hos bilprovningen ställer finnarna krav på GTE/Rallye framvagn bl a.. Svåra bitar att hitta och inte alltid speciellt billigt!