Shogun, så fort du lägger vikt på däcket vid sidobelastning så kommer du ju få ner hela däcket i backen så tappad kurvtagningsförmåga har du inte, snarare tvärtom...
Shogun, så fort du lägger vikt på däcket vid sidobelastning så kommer du ju få ner hela däcket i backen så tappad kurvtagningsförmåga har du inte, snarare tvärtom...
Precis, då blir det ganska grymt istället, men jag har bara så svårt för att hålla mig från att bränna, och då blir det ganska fuckad slitning
Jodå. Jag vet allt hur det fungerar. Det är bara hur det ser ut just nu eftersom alla vinklar bara är grovställda. Bla för mycket Toe-in på bakhjulen osv men det löser sig vid hjulinställningen som lär ta ganska lång tid
Såhär blev nya fälgarna. Dock ska de justeras en MASSA innan de blir bra. Trolla ut bakhjulen några cm till med bärarmarna och stagen. ( lossa lite fint på drivaxelbulten )
Såhär blev nya fälgarna. Dock ska de justeras en MASSA innan de blir bra. Trolla ut bakhjulen några cm till med bärarmarna och stagen. ( lossa lite fint på drivaxelbulten )
Otroligt lite folk som verkar uppskatta denna stil... Tråkigt att vi blir så omkörda av båda Danmark, Finland och Norge medans de flesta fortfarande här i Sverige dräglar över stora spoliers, opassande brandbilsfälgar och högtalare i varje hörn av bilen.