Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Bilen lackades i tisdags kväll tog en bra stund mkt delar o in utv mm alla detaljer typ så Men blev grymt bra har börjat montera ihop endel redan Bakjol på Dörrar o framskrärmar o lucka osv ä på. Men inte. Färdig monterade dörrar då dem grejerna ä i garaget Men inte bestämmt om jag ska släppa bild på den ännu
Bilen lackades i tisdags kväll tog en bra stund mkt delar o in utv mm alla detaljer typ så Men blev grymt bra har börjat montera ihop endel redan Bakjol på Dörrar o framskrärmar o lucka osv ä på. Men inte. Färdig monterade dörrar då dem grejerna ä i garaget Men inte bestämmt om jag ska släppa bild på den ännu
Händer lite här men inga bilder Bådasifokjolar monterade. Bakruta limma o sudorutor Skall montera dörrarna i morgon O limma vindrutan Sen är den så redo att den skall gå att ta hem så jag kan börja med grenrör o lite annat Instrumment brödan iväg oå flockning o lite så med sen
Har flyttat bilen till garaget nu igen så snart blir det lite skruva igen har börjat med motorn lite bytt kammarna och rivit av tråget o olje pump skall mätas o kontrolleras försäkerhetskull sköt packboxen på den i sommras en gång sen skall lager kollas så allt ä ok även vxl lådan har åkt av för byte av synkring till 4an är tanken
sen skall maskinen i o dp skall grenrör konstureras o lite smått o gått