Måste tyvärr svika er en sväng. Har sagt upp mej efter ca 7månader hos nuvarande åkare.
Men tror jag snart e inne på nytt åkeri, å då e ja med i matchen igen. Har lite svårt att välja bland de som erbjudit mej jobb nu bara.
Har att välja på. Bulkbil, Fjärrtransporter inkl. en del specialtransporter, och Flisbil som nästa jobb.
Hmmm
Var jag i dina kläder hade jag valt fjärrkörningen och special! Lycka till.....
Ja det är ju faktiskt den som lockar mest. Har redan i det åkeri jag är i nu legat ute hela veckan. Så det är inget som helst problem för mej. ( Med rätt bil å rätt utrustning så blir det som ett andra hem ) Tyvärr så är det inte den rutten jag har kört de senaste 2 månaderna, och den rutten jag kör nu är pissdåligt betalt på. Därför söker jag nytt åkeri.
Ingen som har något jobb till mig? Glad tjej som dock bara har bara B och C körkort, ska ta E efter jul men vill göra något nu. Runt Göteborg/Trollhättan.
Ingen som har något jobb till mig? Glad tjej som dock bara har bara B och C körkort, ska ta E efter jul men vill göra något nu. Runt Göteborg/Trollhättan.
Hör av dig isåfall! :-)
Kan nästan förstå dig att de är svårt att få jobb om man bara ha C kort. Får hoppas på Ce kort nu. Sen är det skoj att tjejer vågar sig in på detta! (SKOJ)
Varför du blev lastbilschaufför? Efter att kört buss i 2år så blev jag uppsagd och sökte då in på 40v yrkesförarutbildning. kul å testa nå nyytt så att säga, får se vad man trivs bäst med.
Vart jobbar du? Under skoltid 1v praktik Rolf Matsson åkeri (timmer) eftrer skola 8v praktik Rolf Mattson därefter provanställning. Arbetspraktik från och med 2010-11-06