Svennes kaviar på en hel knäckerundel är en klassiker! annars är ju tonfiskröra oxå mums! alltså: 1 Röd lök (hackas) 1 Tonfisk i vatten (liten burk) 1,5 dl Majonnäs rör om och låt stå en stund!
Smaklig Spis!
du glömmde äggen 2st ägg hackas och tonfisk på olja är bättre,
Javisst kan man ha det med, absolut! så här har ni ett dunder recept!! skriv ut o sätt på kylen!!
brukar göra detta ofta super gott där jag kommer i från kallar vi det för gubbröra
Ett färskt grovt bröd med Milda (normalsaltat), ett stöddigt lager med Messmör. Ovanpå detta lägger man ägg (bara vitan, inte gulan för det blir som cement). Till denna goda macka dricker man naturligtvis svag O'boy.
1 timma kvar till frukost...mmmmm.....
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
ska just till å göra en ghost_boy special, limpa med et lager isbergssallad liter majonäs (orginal) sen två fina falukorvs bitar mmm gött de detta sköljer jag ner med stark go mjölkchoklad
det här kanske låter helt fucked-up men det är faktiskt rätt gott man tar en tekaka och sen brer man på sötstark senap och sen vräker på lite ost sen in i micron tills osten har smält så blir det en god macka
det här kanske låter helt fucked-up men det är faktiskt rätt gott man tar en tekaka och sen brer man på sötstark senap och sen vräker på lite ost sen in i micron tills osten har smält så blir det en god macka