Försök använda nån färg som finns annanstans på bilen också men ändå sticker ut. Det slår aldrig fel Själv tycker jag att det alltid blir bäst med ett färgschema att följa, istället för att förvandla bilen till en färgkarta
Jag skulle gärna se nån form av röd, kanske med metallicflakes? Ev candyfärg?
Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
Varför inte ska kolla runt lite, guld passar jäkligt bra till rött, tycker jag
Static35 skrev:
skoj projekt massor jobb på motorn skoj och se ska du göra något på chassit också eller bara motor ?
Chassit har ju redan sånt som den behöver enligt mig, coilovers och bra bromsar(orginal). Så de kommer nog inte hända några större förändringar. Får se vad plånboken har råd med. Ska ev. få börja ett nytt jobb om 1-2 veckor. Så hoppas jag kan lägga undan lite mer då. Det är ju lååångt till sommaren, hehe.
Kom gärna med flera förslag! Vad kan man göra? ARP bultar plus cometic topplockspackning ska på sen iaf.
ja tycker ju guld och svart e skit snyggt ... men om bilen är röd hade det nog passat bättre med röda detaljer
Motorutrymmet kommer bli svart, så guld ligger nog etta bland tankarna nu . Drömmen skulle ju vara om man fick hela bilen mattsvart någon gång, men lite annat som står före på listan
Försök använda nån färg som finns annanstans på bilen också men ändå sticker ut. Det slår aldrig fel Själv tycker jag att det alltid blir bäst med ett färgschema att följa, istället för att förvandla bilen till en färgkarta
Jag skulle gärna se nån form av röd, kanske med metallicflakes? Ev candyfärg?
Nu är inte fälgar de som står högst på listan heller, inget verkar stå högst.. hehe. Men isåfall blir de rota fälgar i guldfärg. Så där kommer ju den färgen in. Sen är tanken att jag ska lacka detaljerna själv. Candyfärg är coolt, men inget jag vet hur man gör
ja tycker ju guld och svart e skit snyggt ... men om bilen är röd hade det nog passat bättre med röda detaljer
Motorutrymmet kommer bli svart, så guld ligger nog etta bland tankarna nu . Drömmen skulle ju vara om man fick hela bilen mattsvart någon gång, men lite annat som står före på listan
Okej men tycker absolut du ska skita i mattsvart ! ser så billigt och tattigt ut mycket snyggare att låta den va röd då (enligt mig), men om du nu väljer att måla matt svart är det en ganska enkel färg att måla så man hade nog kunnat få de riktigt bra med en billig garage lack
Okej men tycker absolut du ska skita i mattsvart ! ser så billigt och tattigt ut mycket snyggare att låta den va röd då (enligt mig), men om du nu väljer att måla matt svart är det en ganska enkel färg att måla så man hade nog kunnat få de riktigt bra med en billig garage lack
Vill nästan ha en "sunkig" bil. För att sen öppna motorutrymmet och få en liten chock. Lite "sleeper-aktigt"... om man nu kan säga att skyline kan vara en sleeper
Lite av mitt problem är ju att vissa delar, så som motorhuv, front och kjolar, är nylackerade och har en annan nyans än resten av bilen... vill ju inte direkt ha de så
aahh.. tack så jättemycket! tror jag kan låna till mig en avdragare skyline.se har väldigt mycket.. men ibland är de svårt att hitta sakerna man vill ha
Lite av mitt problem är ju att vissa delar, så som motorhuv, front och kjolar, är nylackerade och har en annan nyans än resten av bilen... vill ju inte direkt ha de så
Okej ... inge skoj de, men tycker du ska satsa på blank svart om du nu vill ha svart.
roligt projekt, såg innan när du skrev om all packning så måste du ha flytade packning vid termostaten så både termostaten och "röret" ska ha sånt gegg skit
Okej ... inge skoj de, men tycker du ska satsa på blank svart om du nu vill ha svart.
roligt projekt, såg innan när du skrev om all packning så måste du ha flytade packning vid termostaten så både termostaten och "röret" ska ha sånt gegg skit
Man rollar väl på och låter de torka lite innan man drar ihop de? så man slipper de som varit.. för de kan inte varit bra