3384
Sök

Pris för skintyg?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
10 juli 2006
Trådstartare
Vad kostar det att klä om mina förarstolar i skinklädsel i typ svart/silver? vad ligger meter/m3 priset på ca?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

3 Inlägg
14 juli 2006
Kolla på http://www.topntrim.nu de har ganska bra utbud ..

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
14 juli 2006
Trådstartare
Läst en del om just konstruktionen när man gör säten, värkar bökit ^^ kan bli väldigt dyrt om man gör mycket fel men samtidigt kan det bli väldigt snyggt om man gör de rätt, i princip så borde de funka att plocka isär de gamla tygbitarna och klippa ut skinbitar som är exakt lika stora och sen sy ihop dem just som orginal tyget satt. borde ju inte vara mycket svårare än så smile SKulle det mot förmodan skita sig helt så kan man ju bara stoppa dit den gamla orginal klädseln...
Senast redigerat av Sherlia (14 juli 2006)

8 156 Inlägg
15 juli 2006
Sherlia skrev:
SKulle det mot förmodan skita sig helt så kan man ju bara stoppa dit den gamla orginal klädseln...

Om det skiter sig så är det väl när man ska försöka få på det hela? Då är det väl kört, eftersom det borde vara ungefär lika svårt att få på den gamla originalklädseln?

Fast sätena i en Honda borde väl inte vara något större problem att klä om?
Kanske till och med finns instruktioner på hur man gör + mått och mönster på internet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Sherlia skrev:
SKulle det mot förmodan skita sig helt så kan man ju bara stoppa dit den gamla orginal klädseln...

Om det skiter sig så är det väl när man ska försöka få på det hela? Då är det väl kört, eftersom det borde vara ungefär lika svårt att få på den gamla originalklädseln?

Fast sätena i en Honda borde väl inte vara något större problem att klä om?
Kanske till och med finns instruktioner på hur man gör + mått och mönster på internet?

Hade varit skyst i fall man hitta sånt, jag har då inte hittat sad

Sök