3676
Sök

Små trixhjälp

8 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
Är det någon som vet en bra sida för att få tag i ett par vinterfälgar till en volvo till ett bra pris, bilen kostar så det räcker ändå wink
Och sen är det någon med skillen som vet hur man fixar en liten repa i stötfångaren utan att slippa slipa ner och lackera om den när den är helt ny ?

6 Inlägg
5 november 2010
fälgar  : vet faktist inte   storlek och tum i så fall ?   

repor : täck stifft och polera e nog det lättaste och ser bäst ut

8 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
jag tror om mitt minne inte dammade bort där borta i slipandet så var odm nog 16 tum ..tror jag fann ett par för 900 st.
får testa det där med täckstift och poleringen då..annars tror jag jag lipar sönder... men det är väl bara för jag brud, haha

6 Inlägg
5 november 2010
med bara täckstift   blir nig inte 100 bra men omc du sen polerar upp det  riktigt   så försvinner det nog ganska bra iaf big_smile

I got Dubs!
2 423 Inlägg
5 november 2010
Blocket om du ska ha fälgar, och PRUTA!

8 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
tycker utbudet på blocket var lite små skramligt mycke till bmw mindre till ett gammelt åk som min wink

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
5 november 2010
Tänk på att du kan ha fälgar från 850 v70 v70n på din bil utan problem så jag lovar det finns fälgar så det räcker på blocket

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

8 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
ah tack som satan i gatan ! wink

8 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
ska kolla runt lite och se om jag finner något. just nu står han ändå på en domkraft så inte så mke osm rullar ändå wink

I got Dubs!
2 423 Inlägg
5 november 2010
Vad är det för volvo?

Sök