Får väl uppdatera lite då... Elhissarna sitter monterade och fungerar nu..Köpte en fin knappsats till förardörren av "volvo740mannen" här på garaget. Har lackat massa delar till pappas och min bil, dragit klart alla kablar till elhissarna och börjat montera tillbaka inredningen. har även beställt spacers till mina nya fälgar.. Här kommer lite bilder..
Momo ratt nav Monterat här ser man 760 spakarna bra Ratten på Backspeglarna före och efter Grundad Klar Innan Efter Pappas V70 vinge, innan Efter Och slutligen en läpp till farsans 850
Kommer tätare uppdateringar nu när det blir varmare..!
Isåfall så är det 740 original spakarna som jag kapade sönder och sedan monterade jag 760 på metallspaken som är under plasten. Detta pga att du måste byta hela rattstången för att kunna montera 760 spakar då det inte är samma infästning på 740 och 760.
Isåfall så är det 740 original spakarna som jag kapade sönder och sedan monterade jag 760 på metallspaken som är under plasten. Detta pga att du måste byta hela rattstången för att kunna montera 760 spakar då det inte är samma infästning på 740 och 760.
Här kommer en lite uppdatering! jag har slipat bort all rost från karossen nu och allt är lackat... självklart med Standox färg och spruta Söker dock 2 nya framskärmar då dom var för dåliga att laga.. Har köpt 4 turbo fälgar som får funka så länge tills jag hittar billiga 17 tummare.. Här kommer några bilder! Nylackad front. Tankluckan lackad..
Vad tror ni om detta?
Har även börjat med körkort på allvar nu! Förhoppningsvis får jag det i augusti..
Nja, jag gillar GLE-modellerna. Ser mycket lyxigare ut och mer utrustning och med b230e så blir den ju piggare. Men jag har inget emot GLT-modellerna...
Nja, jag gillar GLE-modellerna. Ser mycket lyxigare ut och mer utrustning och med b230e så blir den ju piggare. Men jag har inget emot GLT-modellerna...
Tycker dom ser mycket sportigare och råare ut med glt looken