Rost är väl det viktigaste egentligen, speciellt under; bakre länkarmsinfästningar och domkraftsfästen fram är vanliga ställen. 87 och äldre är värst vad gäller rost under. Vanligt är också att tankmätaren är paj, men det går att leva med när man har trippmätaren. Annars så är det bara att se så bilen går bra maskinellt.
Rost är väl det viktigaste egentligen, speciellt under; bakre länkarmsinfästningar och domkraftsfästen fram är vanliga ställen. 87 och äldre är värst vad gäller rost under. Vanligt är också att tankmätaren är paj, men det går att leva med när man har trippmätaren. Annars så är det bara att se så bilen går bra maskinellt.
Okej! är sugen på en -88 får kolla noggrant efter rosten där, lite finns det väl alltid:P
modellerna under -88 brukar rosta rätt friskt , och som alla säger , tankmätaren brukar inte funka , hängade innertak , annars en jävla bra bil , bara krypa under bilen och kolla så ser du om det är rostigt
modellerna under -88 brukar rosta rätt friskt , och som alla säger , tankmätaren brukar inte funka , hängade innertak , annars en jävla bra bil , bara krypa under bilen och kolla så ser du om det är rostigt
Fy för rost!! men tror jag köper en 940 istället Tack för svar!
modellerna under -88 brukar rosta rätt friskt , och som alla säger , tankmätaren brukar inte funka , hängade innertak , annars en jävla bra bil , bara krypa under bilen och kolla så ser du om det är rostigt
Fy för rost!! men tror jag köper en 940 istället Tack för svar!