Och här har det varit dött ett tag nu
har som sagt innan fått en liten tös nu så det har inte varit alls mkt tid för bilen den senaste tiden. som också sagt tidigare har ingen brådska med bilen, vill ju inte missa tiden med flickan nu den första tiden, så bilen har fått stå. men nu känns det som det är på tid att göra ngt med den då det gått ett halv år nästan.
så det som har hänt allra senast med bilen är väl att jag plockat ner toppen då jag tappade ner en bricka rätt ner vid ventilen av misstag så toppen åkte av så passade även på att byta topp packning då den gamla var hyffsat sleten så hade bara varit en tidsfråga innan jag hade fått lyfta på den iaf eller värre.
blåste ur alla kablar och plockade ihop den su startar den och går nästan finare innan
när jag väl hade nere allt så passade jag även på att lacka allt fråga mig inte varör för det vet jag inte ens själv
kommer dock polera om allt igen men det får bli till vintern just nu är det att få ihop bilen för besiktning nästa månad
även byggt nya fästen till stolarna då dom gamla satte stolen alldeles för högt upp så nu är det fixat och har en perfekt ställning bara passagerar sidan kvar.
även hunnit köpa ett par fälgar jag ska ha nu i år blir nya till nästa år
en bild på motor då
fälgarna som ska på väntar bara på däck
mer update kommer efter helgen.
nu tas projektet upp igen och kommer nog inte dö på ett bra tag