Ja då har man snart rensat allt i motor rummet då typ? Återstår väl styrväxel, slangar å rör samt ABS enheten sedan ska bilen rensas invändigt på kablage å ryggdelen på baksätet.
Har kollat igenom projekttråden nu, tog en stund , och jag gillar det jag ser. Riktigt häftigt bygge Man blir sugen själv på att bryta ner en 20VT i en B5a. S2 bakdiffen passar bult on eller för man modda något?
Har kollat igenom projekttråden nu, tog en stund , och jag gillar det jag ser. Riktigt häftigt bygge Man blir sugen själv på att bryta ner en 20VT i en B5a. S2 bakdiffen passar bult on eller för man modda något?
Tackar Ja en 5a eller en v8 i en b5 är inte alls så tokigt ;-) Diffen passar rakt av i bakvagnen eftersom det är likadan bakvagn som s2/rs2 men vet inte än hur det är med axlar och dyligt men det visar sig :-)
Tackar Ja en 5a eller en v8 i en b5 är inte alls så tokigt ;-) Diffen passar rakt av i bakvagnen eftersom det är likadan bakvagn som s2/rs2 men vet inte än hur det är med axlar och dyligt men det visar sig :-)
Kan vara så att det inte passar med A4ans drivaxlar men har för mig att det bara är att knacka ur medbringarna i S2 diffen och skifta A4ans medbringare.
Kan vara så att det inte passar med A4ans drivaxlar men har för mig att det bara är att knacka ur medbringarna i S2 diffen och skifta A4ans medbringare.
Återigen härligt bygge kommer att följas
Jag kör s4 b5 drivlina på min så jag har för mig den är 108mm medbringare på den. Annars som sagt går det ju skifta bara :-)
Kikade in hos bilmetro i hudiksvall idag för att får se kulören jag tänkt mig på ett färgprov men när man stod där så fastnade man för lite andra kulörer oxå. Vissa va svår att fotografera dock!
Ja klart du får det. Börjar bara fundera på om den brun kanske kommer dölja linjerna i karossen för mycket.. :-/ Finns lite bilder om man googlar men inte hemma så kan inte länka upp dom via mobilen. :-p