3314
Sök

Garage plats vimmerby, PANIK!!

36 Inlägg
19 november 2010
Trådstartare
som sagt, fick ju bilen sönder hoppad och har lämnat in den på verkstad. och det tar tid för dom att få fram grejer till bilen. det handlar om 1-5 månader? och autorikt har inte någon plats för min bil så länge så måste fixa ett garage i vimmerby så jag kan ställa bilen där. länsförsäkringar betalar så jag bryr mig inte om kostnaden. tongue 

snälla säg till om ni vet om något!!! vill inte att bilen ska stå ute i snön!

612 Inlägg
20 november 2010
Om jag inte misstar mig är det ägaren till Materialmännen som byggt ett gäng förråd & garage för uthyrning på industriområdet, närmare bestämt vid ST1-macken. Knappast troligt att något är ledigt, men har du en jäkla tur så...

Garage växer tyvärr inte på träd här...

36 Inlägg
20 november 2010
Trådstartare
G-sson skrev:
Om jag inte misstar mig är det ägaren till Materialmännen som byggt ett gäng förråd & garage för uthyrning på industriområdet, närmare bestämt vid ST1-macken. Knappast troligt att något är ledigt, men har du en jäkla tur så...

Garage växer tyvärr inte på träd här...

okej, de jag har hört är att det bara är små förråd. men jag vet inte kan prata med han. smile

612 Inlägg
20 november 2010
Passerade av en händelse under kvällen, det står garage & förråd på skylten och det finns garageportar på byggnaderna. Fanns tre telefonnummer, bland annat mobil direkt till Håkan - hade inte möjlighet att ta något nummer åt dig tyvärr.

Sök