vet ej vilken som e vilken. den ena är till Vatten-temp samt den andra Luft-temp till Prospark ngn som vet hur man kan se skillnad på dom så man inte kopplar in fel ?
vet ej vilken som e vilken. den ena är till Vatten-temp samt den andra Luft-temp till Prospark ngn som vet hur man kan se skillnad på dom så man inte kopplar in fel ?
skaffat nya turbos, kkk29 ska ja inte använda så den e till salu eller bytes , samt att gt42 ska användas om inte ngn vill byta ner den mot en gt40/37 då jag kanske vill ha en lite mindre snurra endå bara höra av er om ngn vill
håller på o ta ner panelen, första gången jag gör det så kommer nog o ta sin tid innan man fattar hur allt sitter, det mesta av org motor härva e borta. finns dock en hel del kablar kvar i motor rummet som ska bort.
forsatt med panelen idag o nu e den borta, har dock en del kablar kvar o rensa bort , hatar el så detta är ngt man får lära sig gilla. ja o brewitz har rensat samt kollat igenom de mesta nu så allt börjar falla på plats.
en hel del kablar som ska rensas, o kollas upp. rev bort lite idag till bränsle systemet, mest tändnings delen kvar. bort me högtalarkablar osv.
sant är lite avis tänkte sikta mot 300-400 hästar på min bil till våren...
måste bara samla ihop x antal tusen sen så har jag alla delar som behövs ny turbo spridare genrör 3 tum hela vägen osv... ja massa leksaker
men frågan är är det värd det på Volvo eller spara dom till köpa en nyare snabbare sportbil som redan har allt det där? men då är det ju inget projektarbete längre man gör det som är det roliga att bygga men samtidigt vet man dom pengarna kommer man ju aldrig få igen sen när man väl säljer bilen eller behåller bilen efter den har gått antal mil
sant är lite avis tänkte sikta mot 300-400 hästar på min bil till våren...
måste bara samla ihop x antal tusen sen så har jag alla delar som behövs ny turbo spridare genrör 3 tum hela vägen osv... ja massa leksaker
men frågan är är det värd det på Volvo eller spara dom till köpa en nyare snabbare sportbil som redan har allt det där? men då är det ju inget projektarbete längre man gör det som är det roliga att bygga men samtidigt vet man dom pengarna kommer man ju aldrig få igen sen när man väl säljer bilen eller behåller bilen efter den har gått antal mil
jadu de e ju ngt man bestämmer själv, Tkr persoligen de e roligare o bygga eget o lära sig mer ju mer man skruvar ngt. samt roligare o starta upp en 400 hk motor o veta att man själv gjort jobbet med den. volvo spelar ju dock ingen roll, bygg ngt gott med den o tröttnar man kan man alltid ta ur motor,låda o sprut o sätta i en annan karross. mvh:
fast är ju sugen på fixa ms till bilen me men det får ju man se om man har råd till de törst man fråga hur mkt du ska lägga ner på bilen elr hur mkt du har lagt ner nu
ja men det som gör det svårt är när man ser helheten, alla dessa kablar åt alla jävla håll! men som du säger. När man väl sätter sej in i det! så fattar man ju tillslut!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
fast är ju sugen på fixa ms till bilen me men det får ju man se om man har råd till de törst man fråga hur mkt du ska lägga ner på bilen elr hur mkt du har lagt ner nu
jo ms e bra sprut för dom pengarna. kostar runt 3:- på blocket. de tänker jag inte på utan bygger med tidens gång. men känner att de e värt de, blir o köra 940 karrossen ett år till sen kanske jag byter till 740/760 karross ist.