3676
Sök

Ferrari 360 spider kvaddad i Örebro ikväll

Örebroare i exil
970 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
Så kan det gå när folk bryter mot högerregeln. Synd på en sån fin bil dock

Hej FRA!

Örebroare i exil
970 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
Korsningen Olaigatan-Klostergatan. Dvs vid Järntorget. Ferrarin var tryckt på vänstersidan och den andra bilen var helt mos i fronten. Så av det drar jag slutsatsen att det var den andra bilen som gjorde fel. Eller så gjorde båda misstag...

Hej FRA!

31 Inlägg
13 juli 2006
740GL skrev:
Korsningen Olaigatan-Klostergatan. Dvs vid Järntorget. Ferrarin var tryckt på vänstersidan och den andra bilen var helt mos i fronten. Så av det drar jag slutsatsen att det var den andra bilen som gjorde fel. Eller så gjorde båda misstag...

Några bilder eller mer info nånstans?

79 Inlägg
13 juli 2006
bilder tack:)

Press any key... were is the "any key"???

517 Inlägg
13 juli 2006
sånt får bara inte hända en ferrari, likaså de som "tjocke-Steffe" gjorde med enzon i cali.. idiot!

/Martin - Wolfsburg GTI

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Jag skulle varken vilja vara ägare till Ferrarin eller vara den som körde in i sidan på Ferrarin...
Båda två är nog ganska så knäckta just nu.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Skoda Addict
167 Inlägg
13 juli 2006
Tyron skrev:
bilder tack:)

Denna eller?! wink

http://www.utryckning.se/Upload/12225729_olai.JPG

http://www.utryckning.se/Upload/12225746_olai1.JPG

Källa:
http://www.utryckning.se/view.asp?ID=927

Med Vänlig Hälsning
Senast redigerat av Ghost RS (13 juli 2006)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

79 Inlägg
13 juli 2006
"hela förar dörren på ferrarin är intryckt av den svarta suzuki swiften som kolliderade med ferrarin."  så stog de i bland kommentarerna

Press any key... were is the "any key"???

Örebroare i exil
970 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Ja där kom det ju upp bilder. Glömde ta med mig kameran i bilen igår, annars hade jag haft några att bidra med också. Som sagt, synd på en så fin bil.

Hej FRA!

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Man kan ju hoppas att det bara är förardörren på Ferrarin som är skadad. Då går det ju att laga iaf...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
skulle vilja se skadorna på ferrarin

MDS Västerås

Örebroare i exil
970 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Tänkte höra mig för och se om Ferrarin kanske står hos nån plåtverkstad här i trakten. Då kan man ju svänga över och knäppa ett par bilder på henne.

Hej FRA!

43 Inlägg
13 juli 2006
nu vill ja inte vara taskig mot personen som hade Ferrarin jag är inte rasist på något sätt men det var en kaxig syrian som hade ferrarin.
För nån vecka sen så stod den på järntorget i örebro, jag gick fram till bilen och sa "det var ingen dålig bil du har"
han svarade bara med "mm men du kommer aldrig få råd me en sån här" och gav mig ett hånflin
så jag tyckte det var helt rätt mot han vad som hände.

det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
PING^ skrev:
nu vill ja inte vara taskig mot personen som hade Ferrarin jag är inte rasist på något sätt men det var en kaxig syrian som hade ferrarin.
För nån vecka sen så stod den på järntorget i örebro, jag gick fram till bilen och sa "det var ingen dålig bil du har"
han svarade bara med "mm men du kommer aldrig få råd me en sån här" och gav mig ett hånflin

fan såna blir man sne på

MDS Västerås

2 644 Inlägg
14 juli 2006
PING^ skrev:

jag tycker me att de va helt rätt då.. hade han en guldig kedja runt halsen och sen en klocka som hängde löst på armen me eller ? o nåra solbriller ?

Johan Lindgren

43 Inlägg
14 juli 2006
Lindgren_ skrev:
PING^ skrev:

jag tycker me att de va helt rätt då.. hade han en guldig kedja runt halsen och sen en klocka som hängde löst på armen me eller ? o nåra solbriller ?

Nästan rätt skippa guldkedjan så har du killen:s fasen bara för man inte har lika gottställt som andra behöver man vell inte tracka ner på folk speciellt om man ger beröm aja han verkade ju inte ha alla hästar hemma så..

det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.

31 Inlägg
14 juli 2006
Tråkigt med sådana pajasnissar... Alla Ferrariägare jag känner och ha träffat är och ha alltid varit trevliga.

Sök