3286
Sök

USA bilinkers

11 Inlägg
22 november 2010
Trådstartare
hittade en kanon billig sida att köpa usa blinkers plus annat smått och gott
någon som handlat något där ?

reservdelen.com

1 436 Inlägg
22 november 2010
Verkar inte seriösa.

Finns ingen info, inga kontaktuppgifter, inget Org-nummer.
Telefonnumret är oregistrerat och enda hänvisningen till det är från en nerlagd sida.

Söker man på nätet finns det inga recensioner om dem...

Jag skulle hålla mig långt borta från dem.

Edit: Kunde inte hålla mig från att riva lite till...
Sidan har exakt samma upplägg som någon nerlagd sida som påstås drivits av "B & B Handels AB".
Frågan är lite varför startar man igång en sida/företag och lägger ner det för att starta upp en likadan sida men utan kontaktuppgifter?
Det finns ett "B & B Handels AB" på Noravägen 14 i Karlskoga dock med ett annat telefonnummer: 0586-32310.
Dock sysslar de med "rätt" saker för att vara det initiala företaget vi söker.
"Parti- och provisionshandel med reservdelar och tillbehör till motorfordon utom motorcyklar"

Vidare kan man finna att det är registrerat och aktiverat i sommras.
Det har inga anställda och omsätter mindre än 40msek.
Är det nystartat kan det vara svårt att hitta folk som handlat där tidigare...

Om vi går vidare och kollar på företagets (B&B) styrelse så har ledamoten många företag förutom detta, vilket kan vara både bra och dåligt. Bra för att det kan vara en entreprenör med många järn i elden som brinner för sina företag. Eller dåligt om det är en gubbe som har flera företag för att kunna länsa det företag som börjar gå dåligt och flytta det kapitalet till ett av de andra bolagen...

Det finns inga kundomdömen på de större recentionssidorna på nätet.

Google och Staten är underbara när det gäller att snoka. big_smile
Senast redigerat av Caffe (22 november 2010)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

11 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
sidan funkade kanon fick mina delar utan problem smile

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
23 november 2010
stefan_1983 skrev:
sidan funkade kanon fick mina delar utan problem smile

med andra ord så är det du som äger sidan .....
har då aldrig vart med om att man kan lägga en beställning och få grejerna innan 07:00 dan efter
( om det inte budas ut förstås)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

270 Inlägg
23 november 2010
Företaget ligger ju dock i Karlskoga och han bor ju också där. beställde han tidigt igår morse så går det ju ganska fort. Kan ju vara så att dom bor så pass nära varandra så han körde ut sakerna själv ? men det låter lite halvskumt iaf !

270 Inlägg
23 november 2010
Måste ju även tillägga att nu har dom lagt upp mail,orgnr,telefon nr osv. så det kan nog vara han som äger sidan

11 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
äger tyvärr inte sidan sad och jag åkte och hämtade ut mina delar så jag slapp frakt smile
och det där ni skrev om namn och så ringde jag faktiskt till dom och och sa att det saknades.

270 Inlägg
23 november 2010
då har vi svaret tongue

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
23 november 2010
Vill du ha reklam för ditt företag får du väll betala garaget som alla andra företag. tomte tråd

2slow

Sök