Hej, nån som har några tips om hur man ska bära sej åt och vad för slags färg man ska använda när man ska måla t.ex en mittkonsoll och andra plastiga delar i inredningen?
Hej, nån som har några tips om hur man ska bära sej åt och vad för slags färg man ska använda när man ska måla t.ex en mittkonsoll och andra plastiga delar i inredningen?
jag har lackat lite delar i min bil och då har jag använt plastprimer.. utan de så släpper färgen nästan påengång!
Ja dum har ett bra tips till dig, gör det själv och lämna inte in det! Jag har lackat en hel del saker i min bil med enbart sprayfärg (bilens färg) och det har hållit skitbra! jag rengjorde noga med fönsterputs och traser och sen lacka jag och lät de torka noga innan jag ens rörde de. Sen så skulle jag lacka några större saker som några inbrottstjuvar hade så snält orsakat så jag tänkte att en lackfirba kan ju lacka i värme och säkert jämnare än mig så jag fråga dom och sa ju visst, när jag fick tillbaka grejerna så såg jag att dom inte ens rengjort skiten !!!!! var ju sand och damm under lacken som lossna direkt jag peta på den, fan så besviken jag blev