Fick ju ett slutsteg av morbror för någon månad sedan. Han gav bort det till mig eftersom det va trasigt så han ville se om jag kunde laga det.
Hittade på felet iallafall, 3 transistorer hade fått sig en riktig smäll.. men jag hade kollat upp det innan så farsan hade beställt hem 3st nya transistorer, så det va bara att löda dit dom nya!
Det blir riktigt grymt du Jag blir riktigt sugen på att fixa med min bil men just nu kan jag inte fixa den då vi fått elfel på Renaulten så den inte går igenom besiktningen, så man kan inte göra några större projekt direkt med galanten..
Men tycker du är kreativ det är bra att det händer saker Jag köpte en helt ny panel och massa andra detaljer till galanten så kan ju börja leka ordentligt med de , typ jämföra lackning av dvs detaljer och klä om
Men alla fall, du gör ett schyst jobb, ska bli kul o se vad du ska ha killerswitcharna till Fortsätt i detta tempo som du har haft så ska du se att det bli folk som kommenterar mera, jag premunerar så jag kommer slänga kommentarer då o då