Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Haha, skaffat mig en systemkamera som jag leker en del med också
jasså vad för någon? har en nikon D60
Jag kom över en Canon EOS 400D för en billig peng Köpt stativ, fjärr och lite annat så jag kan få fina bilder på kvällar och nätter Skall skaffa mig ett UV-filter också sen blir det väl att skaffa nytt objektiv. MEn det blir nog efter golfen är klar
Haha, skaffat mig en systemkamera som jag leker en del med också
jasså vad för någon? har en nikon D60
Jag kom över en Canon EOS 400D för en billig peng Köpt stativ, fjärr och lite annat så jag kan få fina bilder på kvällar och nätter Skall skaffa mig ett UV-filter också sen blir det väl att skaffa nytt objektiv. MEn det blir nog efter golfen är klar
Ja bli klar med golfen sen fan kan du få användning av kameran
Ja bli klar med golfen sen fan kan du få användning av kameran
Oja, då blir det mycket bilder Hade dock velat ha en kamera som det går att filma full HD med. Men det får bli ett senare projekt
Audin mår inte jätte bra och jag vill inte lägga några pengar på den så istället säljer jag ÅDI och köper annan bil. Förhoppningsvis redan nu i helgen. Lite nyare och jävligt mycket bättre
Audin mår inte jätte bra och jag vill inte lägga några pengar på den så istället säljer jag ÅDI och köper annan bil. Förhoppningsvis redan nu i helgen. Lite nyare och jävligt mycket bättre