Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Jag bytte spindelleder eftersom besikningen inte gillade dom som satt där. Och på ena sidan har muttrarna lossat och hjulet vobblade som fan när jag körde över 80km/h. Och nu har den sidan tagit stryk så jag får inte till det riktigt bra.
Antingen får jag lägga 3-4tusen på att fixa audin eller så köper jag ny bil. Beslutet ligger på att köpa en ny bil. Hittade en på blocket som jag är sjukt sugen på. Hoppas bara den finns kvar. Har inte fått tag på säljaren än
Just nu händer det inget alls med golfen. Men jag har köpt slippapper och lite tillbehör så jag kommer troligtvis börja slipa kaross när som helst när jag känner att jag har tiden till det
Just nu händer det inget alls med golfen. Men jag har köpt slippapper och lite tillbehör så jag kommer troligtvis börja slipa kaross när som helst när jag känner att jag har tiden till det
det är nog mer "när man har lust"
Ja det är nog så Fast volvon har tagit lite tid från mig