4283
Sök

Angående: Vinterträff i Västerås 8 Januari KL: ca: 17:00 Hälla

German Engineering
9 083 Inlägg
15 december 2010
Antal anmälda deltagare är inte uppräknat tongue Men det är massor av snö här i Västerås.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

83 Inlägg
15 december 2010
raffy skrev:
hur många är det som kommer nu och är det nå snö i västerås nu då?

ca 6-10 från mora om ingen hoppar av big_smile

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART

22 Inlägg
15 december 2010
Badsound skrev:
RumbeL skrev:
Badsound skrev:
Jag kommer också smile vet iaf att jag och en bil till kommer, sen kan de ju va att vi är medräknade i dom 6 som nämdes tidigare :p jag följer strömmen bara big_smile längtar redan smile

jo jag räknade nog med dig bland dom sex bilar cool

Vilka är de från mora då? smile

conny svensson,jesper eliasson, cribbe smångs, jocke enmalm sen var de nån till med bil som jag tror skulle med tongue

83 Inlägg
15 december 2010
RumbeL skrev:
Badsound skrev:
RumbeL skrev:

jo jag räknade nog med dig bland dom sex bilar cool

conny svensson,jesper eliasson, cribbe smångs, jocke enmalm sen var de nån till med bil som jag tror skulle med tongue

härligt härligt big_smile hoppas vi blir ett helt gäng som samåker ner big_smile stannar ni över natten eller?

22 Inlägg
15 december 2010
Badsound skrev:
RumbeL skrev:
Badsound skrev:

härligt härligt big_smile hoppas vi blir ett helt gäng som samåker ner big_smile stannar ni över natten eller?

jaa big_smile ja vi lär väl åka i caravan ner eller vad de nu heter xD neej jag och conny hade tänkt åka hem på natten blir conny för trött får man väl stanna och sova tongue

83 Inlägg
16 december 2010
RumbeL skrev:
Badsound skrev:
RumbeL skrev:

jaa big_smile ja vi lär väl åka i caravan ner eller vad de nu heter xD neej jag och conny hade tänkt åka hem på natten blir conny för trött får man väl stanna och sova tongue

jag boka ett hotell, 990 för ett dubbelrum big_smile så får man sova ordentligt och käka nice frukost big_smile

22 Inlägg
16 december 2010
Badsound skrev:
RumbeL skrev:
Badsound skrev:

jag boka ett hotell, 990 för ett dubbelrum big_smile så får man sova ordentligt och käka nice frukost big_smile

åhh fan tongue de lät inte helt fel tongue men då kommer vi och sover hos dig alltså wink

83 Inlägg
16 december 2010
RumbeL skrev:
Badsound skrev:
RumbeL skrev:

åhh fan tongue de lät inte helt fel tongue men då kommer vi och sover hos dig alltså wink

nej fan, jag ska ha frun med mig ;D

22 Inlägg
16 december 2010
Badsound skrev:
RumbeL skrev:
Badsound skrev:

nej fan, jag ska ha frun med mig ;D

haha ookej tongue

12 Inlägg
16 december 2010
Ja vi i min bil tänkte då åka hem på kvällen! smile

6 Inlägg
16 december 2010
Är det bara en massa Volvo nissar som kommer?

166 Inlägg
16 december 2010
mille88 skrev:

Jag tänkte ta min Scirocco.

120 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
Nice Nice verkar bli fler big_smile

När röda faran kommer, så förstår man att den snart nyser

112 Inlägg
16 december 2010
Parsan skrev:
mille88 skrev:

Jag tänkte ta min Scirocco.

Jag kommer i Lagunan om de blir så

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
16 december 2010
Gör en lista...

Anmälda deltagare:
1.
2.
3.

...osv. Fyll på med namn och bilmärke. smile

Själv har jag ju bara 240in och vi var visst inte välkomna. wink Oldsen vågar jag fan inte ta ut på nån längre resa just nu, och åka på bilträff utan egen bil det är ju värdelöst haha.

Kul att Morafolket är på iaf. wink

/ichi

120 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
ichibon skrev:
Gör en lista...

Anmälda deltagare:
1.
2.
3.

...osv. Fyll på med namn och bilmärke. smile

Själv har jag ju bara 240in och vi var visst inte välkomna. wink Oldsen vågar jag fan inte ta ut på nån längre resa just nu, och åka på bilträff utan egen bil det är ju värdelöst haha.

Kul att Morafolket är på iaf. wink

240:n är visste välkomna alla bilar får komma ;D

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
16 december 2010
DC_Volvo skrev:

Nej det får den inte, den är för ful. smile

/ichi

120 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
ichibon skrev:
DC_Volvo skrev:

Haha ingen bil är för ful ser den risig ut så är den cool på ett annat sätt då kanske det är cool Vinterpulka och sen behöver inte en bil se bra ut det är en vinterträff och alla kanske inte vill ta sina fina bilar x)

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
16 december 2010
DC_Volvo skrev:
ichibon skrev:
DC_Volvo skrev:

Haha ingen bil är för ful ser den risig ut så är den cool på ett annat sätt då kanske det är cool Vinterpulka och sen behöver inte en bil se bra ut det är en vinterträff och alla kanske inte vill ta sina fina bilar x)

Men kommer det inga fina bilar kan man lika bra åka till Hälla på dagtid och kolla på alla bilar utanför Ikea liksom. smile

/ichi

120 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
ichibon skrev:
DC_Volvo skrev:
ichibon skrev:

Men kommer det inga fina bilar kan man lika bra åka till Hälla på dagtid och kolla på alla bilar utanför Ikea liksom. smile

Haha ja men då kör alla som 90 åriga tanter eller gubbar tongue
Då äre roligare att åka dit på Träffen och umgås och ha roligt och Titta på bilarna som kommer. Vet faktiskt inte hur många som kommer i fina bilar men nån kommer säkert. Om dom inte har saltat vill säga ;D

Sök