BJonsson skrev:
Palicuse skrev:
Alla vet vi att MDS, GAS etc. aldrig har legat högt upp på topplistan. Utan dom har nästan bara legat långt ner på listan istället. Men vilka produkter tycker ni att de har lyckats?.
Själv minns jag att GAS hade ett Monoblock för flera år sen som blev rätt populärt. Har för mig att det hette GAS silver. Och andra versionen av MDS HC 5010 har jag hört att det funkade väldigt bra för dem som det inte gick sönder för.
Finns många andra märken som inte har varit nånting o skryta om men ändå har lyckats med nåt. Så ni kan ju fortsätta tillägga.
Hmm.... jag vet ju en MDS bil som sopat banan med dom flesta i sin klass i år!
Ante Janssons Audi coupe. Iofs så vet jag inte vad du menar med med topplista men!
Sen i DB-Cupen SCC som körs i Dalarna och Gästrikland så är väl MDS topp 3 i samtliga klasser.
Jag kan ju tillägga att jag INTE är nån MDS fantast själv!
Jag tror mer han menar vilka produkter dem haft som varit bättre än de flesta andra på marknaden. där säger ja som kim Audiophile 1090 och 1290 serien som fanns runt 98-00 var ok sen dem som dem kallade APX eller nåt sånt som var TC-sounds basar med en nedtyngande guldpläterad bricka på konen.
Eller nej bättre än andra i prisklassen vet ja inte men iaf inte dåliga.
Är man inte pokaljägare räcker det o spela högt en gång om året och iaf ta hem SM-segern ;-)
De flesta grejer kan spela högt i rätt händer, Ante har två såna händer.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1