3648
Sök

Diskret / Osynligt ljud Audi 100 Avant C4

66 Inlägg
22 december 2010
Trådstartare
Som topic säger..

Jag har en avant c4 -92, som ja vill få bort baslådan från skuffen.

Helst vill jag INTE använda mig av reservhjulsbaljan då jag anser att de e smart o ha ett reservhjul =0)

Men det finns ju 2 fack på sidorna.. nån som har erfarenhet av baslåde bygge i dom ?

Att tillägga är kanske att jag har 2 st 10" Arizona Eagle basar just nu som ja tänkte använda mig av.

(jag ska inte tävla i ljud eller nått, vill bara ha de lilla extra dunket och ändå få plats med reservhjul + barnvagn eller hund mm).

Har sökt massor i forum o på bilder mm, men alla diskreta ljudbyggen tycks hamna i reservshjulsbaljan.. =/

Har lånat en bild på en bagage utrymme då ja inte hade nån egen, har försökt dölja ägaren innehåll, men ni fattar vilka fack ja menar iaf !

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ge=1031874

"My Saab Is Fantastic"

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
22 december 2010
De är väl bara att du bygger en stomme som håller basen o sen börjar plasta för glatta livet:)? Men jag tänker inte hjälpa dig för jag är helt värdelös på o plasta:p

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
23 december 2010
annars så är de ju rätt bta med mellan rum ovanför reservhjulet  du kan ju plasta dig en låda  men tror inte deblir så pass stor låda kasnke funkar till en portad låda lr en sluten för 2

38 Inlägg
23 december 2010
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=199600

läs min tråd kanske kan insperera dig smile

Subaru först O bäst på 4-hjulsdrift

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
23 december 2010
Borde fungera alldeles utmärkt att bygga lådor åt basarna där, så länge som du får till nog med volym. smile Plocka ur dom där facken och kolla hur det ser ut bakom, har du tur så går det att bygga upp en låda med MDF eller spånskiva, annars så blir det till å plasta för att få till formerna. Baffeln (framsidan) borde du kunna göra i MDF eller spån.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
23 december 2010
de är rätt lite plats där

Sök