28 december 2010
Trådstartare
Oljesug.. är det för att man ska få ur all olja som ligger i motorn/lådan? Lite slangar har jag, stripes köpte jag en hel låda på lidl av alla ställen, men funkar perfekt. ståltråd har jag en hel rulle, likaså perforerat plåtband. Montörshandskar har jag också, men ett par reserv är inte fel. Jobbar så jag har tillgång till gummihandskar. multimeter ska också finnas, c-tek fick jag en av farsan i somras. Så lite grejer finns redan, men det saknas ändå ett gäng verktyg och saker..
Imorn blir det iaf bygge av arbetsbänk, ska kika var man kan köpa rostfri plåt att lägga på iaf en del av bänken..
Komplettera med några blocknycklar, hylssats och spärrskaft finns men ska komplettera med ett till större. Torxhylsor, insex, intolv finns också. har en mindre domkraft och en gigantisk, två till pallbockar ska skaffas. Sopborste finns, snöskyffeln skottade jag sönder så det får vi skaffa en ny, annars kommer inte Peder in genom sin port, haha. Apropå det så ska det tätas lite vid portarna också för hålla värmen lite bättre. Värmefläkt har skaffats.