o den försvan en stund pga att ja la in en annons så då tiog Garaget bort den en stund. nja de går lite segt, blev far den 21 dec och de har vart dåligt med tid men ja har precis fått hem vevaxeln från bearbetning och nya lager till botten så nu ska motorn ihop en sista gång. (förhoppningsvis)
man får gratulera då hoppas motor setupen kommer lira bra
tackar så mycket. ja de hoppas ja med. blir 2.2l till och börja med så blir de 2.5l när ja har råd att köpa kolvar och stackar smat beaberta de blocket.
ja tackar så mycket. ska försöka få tag i en snubbe på måndag som ja fått bra rekomendationer och hör om han kan ballansera allt åt mig för sätter ja ihopp de och de rasar igen då tror ja att ja tappar nappen.
NU ÄR DEN TAPPAD!! va up till garaget en stund nyss (första gången på några månader) och svetsade färdigt skuffluckan och sen skulle ja gå och kolla vad ja skulle börja med, bara stod där och glodde på bilen en stund och sen åkte ja hem. ja har alltså tappat lusten att vara i garaget, kände att ja skulle kunna rulla ut den och kasta en sämre press över den och låta skiten stå.
semster, häng med polare och allt som inte har med bil att göra eller så ser du till att leta reda på nått som verkligen skulle trigga dig så du vill göra något liknande med din kärra!
NU ÄR DEN TAPPAD!! va up till garaget en stund nyss (första gången på några månader) och svetsade färdigt skuffluckan och sen skulle ja gå och kolla vad ja skulle börja med, bara stod där och glodde på bilen en stund och sen åkte ja hem. ja har alltså tappat lusten att vara i garaget, kände att ja skulle kunna rulla ut den och kasta en sämre press över den och låta skiten stå.
vad gör man när detta inträffar??
bara och ta tag i det och börja någonstans, då kommer man snart igång och lusten faller på. men men, ska jag säga, har samma problem:lol:
vad gör man när detta inträffar??
bara och ta tag i det och börja någonstans, då kommer man snart igång och lusten faller på. men men, ska jag säga, har samma problem:lol:
har precis pratat med en som kan ballansera veven så ja kan sätta ihopp motorn och får hoppas att de ger lite energi.
sätt dig å kika genom lite bygg trådar med race audis så fåru nog suget te baka och fundera klart allt i huvvet hur allt ska bli så äre ba sätta igång! känner av de där med garaget med.. ba stå å glo... sen åka hem... tar ett par dagar sen är det över:)
har du polare med brutala bilar? låt bilen stå i vinter, och sen i sommar åker du med i polarnas bilar, samma sak hände mig medans jag höll på med s4:an, skulle nog ha börjat med att bygga klart motorn, men nu blev det allt på engång, och vad du än gör, sälj inte bilen!!! sen undrar jag om det bakersta lagret? kan man motverka detta på något sätt
har du polare med brutala bilar? låt bilen stå i vinter, och sen i sommar åker du med i polarnas bilar, samma sak hände mig medans jag höll på med s4:an, skulle nog ha börjat med att bygga klart motorn, men nu blev det allt på engång, och vad du än gör, sälj inte bilen!!! sen undrar jag om det bakersta lagret? kan man motverka detta på något sätt
bakersta vevlagret? vet inte om man kan göra nå bra för att motvärka lagerras.