3190
Sök

Soppas Audi s2/90. När 2 Blir 1. (målet är minst 1hk per kilo)

kebab-sax
15 Inlägg
18 januari 2012
såg nyss din tråd;D fan kommer bli en brutal audi:) måste följas!smile

Audiskadad
1 287 Inlägg
18 januari 2012
försvann inte denna tråden??
händer det något??smile

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

275 Inlägg
19 januari 2012
Trådstartare
Tottii skrev:
försvann inte denna tråden??
händer det något??smile

o den försvan en stund pga att ja la in en annons så då tiog Garaget bort den en stund.
nja de går lite segt, blev far den 21 dec och de har vart dåligt med tid men ja har precis fått hem vevaxeln från bearbetning och nya lager till botten så nu ska motorn ihop en sista gång. (förhoppningsvis)

112 Inlägg
19 januari 2012
man får gratulera då big_smile hoppas motor setupen kommer lira bra smile

275 Inlägg
19 januari 2012
Trådstartare
streetlover skrev:
man får gratulera då big_smile hoppas motor setupen kommer lira bra smile

tackar så mycket. ja de hoppas ja med. blir 2.2l till och börja med så blir de 2.5l när ja har råd att köpa kolvar och stackar smat beaberta de blocket.

58 Inlägg
21 januari 2012
blir mumma det där men jobba på nu, bara 3 månader kvar nu:)

German Engineering
9 083 Inlägg
21 januari 2012
Jätteroligt att du har blivit pappa, gratulerar smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

309 Inlägg
21 januari 2012
wünderbra! detta följs garanterat!..

''low is a lifestyle''

574 Inlägg
22 januari 2012
Grattis till faderskapet=)

275 Inlägg
22 januari 2012
Trådstartare
ja tackar så mycket. ska försöka få tag i en snubbe på måndag som ja fått bra rekomendationer och hör om han kan ballansera allt åt mig för sätter ja ihopp de och de rasar igen då tror ja att ja tappar nappen.

275 Inlägg
22 januari 2012
Trådstartare
kebab-sax skrev:
såg nyss din tråd;D fan kommer bli en brutal audi:) måste följas!smile

fan vad de skulle sitta fint med en precision snäcka på din bil.

275 Inlägg
23 februari 2012
Trådstartare
NU ÄR DEN TAPPAD!!
va up till garaget en stund nyss (första gången på några månader) och svetsade färdigt skuffluckan och sen skulle ja gå och kolla vad ja skulle börja med, bara stod där och glodde på bilen en stund och sen åkte ja hem.
ja har alltså tappat lusten att vara i garaget, kände att ja skulle kunna rulla ut den och kasta en sämre press över den och låta skiten stå.

vad gör man när detta inträffar??

309 Inlägg
23 februari 2012
semster, häng med polare och allt som inte har med bil att göra wink eller så ser du till att leta reda på nått som verkligen skulle trigga dig så du vill göra något liknande med din kärra! smile

''low is a lifestyle''

58 Inlägg
23 februari 2012
DickenSpielBurg skrev:
NU ÄR DEN TAPPAD!!
va up till garaget en stund nyss (första gången på några månader) och svetsade färdigt skuffluckan och sen skulle ja gå och kolla vad ja skulle börja med, bara stod där och glodde på bilen en stund och sen åkte ja hem.
ja har alltså tappat lusten att vara i garaget, kände att ja skulle kunna rulla ut den och kasta en sämre press över den och låta skiten stå.

bara och ta tag i det och börja någonstans, då kommer man snart igång och lusten faller på.
men men, ska jag säga, har samma problem:lol:

275 Inlägg
23 februari 2012
Trådstartare
bmw545tic skrev:
DickenSpielBurg skrev:
NU ÄR DEN TAPPAD!!

bara och ta tag i det och börja någonstans, då kommer man snart igång och lusten faller på.
men men, ska jag säga, har samma problem:lol:

har precis pratat med en som kan ballansera veven så ja kan sätta ihopp motorn och får hoppas att de ger lite energi.

Audiskadad
1 287 Inlägg
23 februari 2012
sätt dig å kika genom lite bygg trådar med race audis så fåru nog suget te baka wink
och fundera klart allt i huvvet hur allt ska bli så äre ba sätta igång!
känner av de där med garaget med.. ba stå å glo... sen åka hem... tar ett par dagar sen är det över:)

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

84 Inlägg
23 februari 2012
har du polare med brutala bilar? låt bilen stå i vinter, och sen i sommar åker du med i polarnas bilar,
samma sak hände mig medans jag höll på med s4:an, skulle nog ha börjat med att bygga klart motorn, men nu blev det allt på engång,  och vad du än gör, sälj inte bilen!!!
sen undrar jag om det bakersta lagret? kan man motverka detta på något sätt big_smile

275 Inlägg
23 februari 2012
Trådstartare
stork3n skrev:
har du polare med brutala bilar? låt bilen stå i vinter, och sen i sommar åker du med i polarnas bilar,
samma sak hände mig medans jag höll på med s4:an, skulle nog ha börjat med att bygga klart motorn, men nu blev det allt på engång,  och vad du än gör, sälj inte bilen!!!
sen undrar jag om det bakersta lagret? kan man motverka detta på något sätt big_smile

bakersta vevlagret? vet inte om man kan göra nå bra för att motvärka lagerras.

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
23 februari 2012
Pratade med cp service om det, och dom sa att torrsump skulle hjälpa wink
Orkar inte skriva hela förklaringen på mobilen wink

275 Inlägg
8 mars 2012
Trådstartare

Sök