budget behöver jag inte oroa mig för jag mycket hjälp med pengar så det spelar ingen roll det ska ju bli så bra som möjligt.
Sen köpa monoblock jag skulle få hjälp av ett företag att hitta ett bra,
det ska vara snyggt så klart därför vill jag veta om jag ska ha sluten låda för båda eller en stor öppen och bygga in,
skulle vilja burpa med den kanske ibland men även kunna lyssna på lite bas låtar hade varit roligt om jag ska ställa ut den när bilen är färdig byggd den ska ju byggas om och självklart lackeras om till sommaren.
framsystemet skulle vi ta efter vi har fått det till att fungera med basarna så det är inte det viktigaste just nu men har självklart planerat på det också
,
jag har mätt ut hur stort utrymme jag har och det är en meter (100cm) bredd och 120cm längd,
höjden behöver jag inte tänka på för det ska ju inte gå över sätena. men jätte tack för informationen om slutsteg/monoblock, jag trodde att det skulle vara bäst med ett men en annan höll inte med mig innan
men funderar på att göra slutenlåda till båda och bygga i glasfiber (på sidorna) så det ska se snyggt ut.
min pappa hjälper mig med volym på lådorna och vi ska även fråga en kunnig som jobbar med det som vi har kontakt med