3516
Sök

Lägsta (Sämsta) betyget på Garaget.org

Refined
1 770 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
Satt här och funderade lite över vilken bil på sidan som har sämst betyg...
Vore kul och veta, sedan kanske också fundera och diskutera lite om vilken gräns ni anser att en bil borde ligga över för att få vara kvar på sidan.

Detta fick mig att fundera när jag såg en bil vars betyg var:
2.75/5
Det låter ju inte så dåligt men om man kikar så har bilen:
71% 1 - Hemsk!

Så!
Bröta nu på med vilka bilar ni vet om som har riktigt dåliga betyg, och om de borde ligga uppe på G.org smile

MVH

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 januari 2011
Hur många hade röstat. Känns ganska avgörande?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Refined
1 770 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
caromania skrev:
Hur många hade röstat. Känns ganska avgörande?

40 personer

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 januari 2011
Det är väl omöjligt, bilen borde ha typ 2,1-2,2 även om resterande 29% är femmor. Dessutom är det ganska lätt att dra ihop ett gäng polare och rösta ner en bil bara för att jävlas. Typ som när min Austin Seven fick 2 ettor inom loppet av en timme. Who gives a fuck?

Refined
1 770 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
caromania skrev:
Det är väl omöjligt, bilen borde ha typ 2,1-2,2 även om resterande 29% är femmor. Dessutom är det ganska lätt att dra ihop ett gäng polare och rösta ner en bil bara för att jävlas. Typ som när min Austin Seven fick 2 ettor inom loppet av en timme. Who gives a fuck?

Omöjligt är det ju inte, efter som att så är fallet! Ville inte hänga ut bilen här, känns inte rätt.
Ville bara för det första veta vilken bil som har sämst betyg på g.org.
Bara en kul grej, inget mer än så!

Administratör
11 911 Inlägg
3 januari 2011
caromania skrev:

Betygen är inte ett snitt, utan ett viktat betyg enligt följande metod: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158053

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 januari 2011
chrizz skrev:
caromania skrev:

Betygen är inte ett snitt, utan ett viktat betyg enligt följande metod: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158053

Ok!

Refined
1 770 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
chrizz skrev:
caromania skrev:

Tackar smile Nu har vi löst det problemet!
Som sagt! Vilka bilar vet ni om som har låga betyg!

560 Inlägg
9 januari 2011
Får man inte lägga ut en länk till bilen som har lågt betyg?!

Har också spekulerat i detta, hur lågt betyg kan man egentligen ha smile en så länge bara hittat bilar med ca. 2,90

men leter vidare wink

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 januari 2011
Skulle vara skoj att köpa en Mazda 121, rolla den lila, på med dom allra minsta plåtfälgarna man kan hitta och måla dom i guld eller något liknande, på med den största avgaspipan man kan hitta, fylla inredningen med rosa plysh, slänga in aluminiumpedaler man har sprejat i guld, på med en aluminiumvinge modell jetplan, montera M3-speglar och tona bakljusen helt svarta och se om man kan lyckas få ner betyget runt 1 big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 489 Inlägg
10 januari 2011
Slash skrev:
Skulle vara skoj att köpa en Mazda 121, rolla den lila, på med dom allra minsta plåtfälgarna man kan hitta och måla dom i guld eller något liknande, på med den största avgaspipan man kan hitta, fylla inredningen med rosa plysh, slänga in aluminiumpedaler man har sprejat i guld, på med en aluminiumvinge modell jetplan, montera M3-speglar och tona bakljusen helt svarta och se om man kan lyckas få ner betyget runt 1 big_smile

Du kommer inte ens hinna lägga upp bilen innan den plockas bort, troll!

• Även den starka måste ta i när han skiter

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
10 januari 2011
Smäll upp en tråd om att du inte gillr volvo 740 eller nått du skall du få se på lågt betyg på dina bilar smile

Undrar vad jag egentligen hade hft för snitt om jag aldrig hade uttryckt mitt missnöjje smile

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

560 Inlägg
10 januari 2011
JaggaChafen skrev:
Smäll upp en tråd om att du inte gillr volvo 740 eller nått du skall du få se på lågt betyg på dina bilar smile

Undrar vad jag egentligen hade hft för snitt om jag aldrig hade uttryckt mitt missnöjje smile

Där sa du en sanningens ord ! Finns alldeles för många 740 som ser likadana ut, helt ointressant ! mad

Refined
1 770 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
Wilsgaard skrev:
JaggaChafen skrev:

Där sa du en sanningens ord ! Finns alldeles för många 740 som ser likadana ut, helt ointressant ! mad

Precis. Och det var just därför jag startade denna tråden.
Här är en länk till bilen som fick mig att fundera..
http://www.garaget.org/?car=229053
40 st omdömen varav 70%(!!) har röstat ettor på kärran.
Bör den då få finnas kvar?

Refined
1 770 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
Wilsgaard skrev:
Får man inte lägga ut en länk till bilen som har lågt betyg?!

Har också spekulerat i detta, hur lågt betyg kan man egentligen ha smile en så länge bara hittat bilar med ca. 2,90

men leter vidare wink

Släng upp en länk då smile

Norrlänning
643 Inlägg
10 januari 2011
haha, har du aldrig hört talas om 740GLR zwudda!wink

2.81
http://www.garaget.org/?car=15514

560 Inlägg
10 januari 2011
Zwudda skrev:
Wilsgaard skrev:
JaggaChafen skrev:

Jag tycker den ska få finnas, lite charmigt med så lågt betyg smile

Detta var den lägsta bil jag hittat:
http://www.garaget.org/?car=48390

Find my damn Volvo!
169 Inlägg
10 januari 2011
Zwudda skrev:
Wilsgaard skrev:
JaggaChafen skrev:

Inget ont om dig eller din V70 nu, men jag tror du mest lägger upp den 740in för att ägaren ansåg att din bil inte var nåt att hänga i granen, amirite?

"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com

Refined
1 770 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
Catalyst skrev:
Zwudda skrev:
Wilsgaard skrev:

Inget ont om dig eller din V70 nu, men jag tror du mest lägger upp den 740in för att ägaren ansåg att din bil inte var nåt att hänga i granen, amirite?

Nae, delvis får man väl säga.
Det har inget med hans bil att göra, men det var den som fick mig att tänka på det. Och son du säkert kan läsa längre upp så ville jag inte hänga ut just den bilen. Men jag tyckte att den bilen har en väldigt dålig siffra när 70% har röstat ettor. Därifrån kom min tanke.
Och jag vet ingen annan som har så mycket låga betyg, har inte hittat någon heller. Så därför var den ett bra alternativ att ta upp.
Senast redigerat av Zwudda (10 januari 2011)

560 Inlägg
10 januari 2011
Haha den 740:n har 2,63 nu lol

Han CCX_Edition e ju skadad i hjärnan neutral

btw Volvo_Kjell är samma person som CCX_Edition bakom datan lol Ball att låtsas ha en kompis också roll
Senast redigerat av Wilsgaard (10 januari 2011)

Sök