Jag har fått ungefär samma grejer som petter. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men eftersom att någon jävla B***** har snott min 4 dagar gamla iphone 4s så blir de inga. Men de har blivit lite ändringar i motorplanen. Och de är åt det bättre hållet för motorn men betydligt sämre för min plånbok. Imorgon ska jag plocka isär toppen och lämna iväg den för lite arbete
Hej hej! Jag backar ut DDesign och tackar så mycket för denna tid! Lycka till allihopa!
Vad har du för nya planer då?
Bildupdate från dagen. Hydroscand-Johannes jobbar på för fullt. Idag va pressades i stot sätt alla kopplingar till bromssystemet.
Ska beställa en sån här någon dag också! Håller på och laddar för att ringa till england. Engelska talet är ju inte direkt samma sak som att skriva och förstå engelska hehe. Kommer bli jävligt nice! Har bla. varningar för alla olika mätare.
Har blivit lite gjort i garaget i helgen. Johannes @ hydroscand är nästan klar med all slangdragning till bromsar och koppling. Blir jävligt nice! Ska ut idag och börja dra el. Känner mig lagom motiverad. Här kommer lite bilder
Motorrummet blev lackat efter mycket tjat.(kan väll hålla med om att det va värt det)
Gjorde om motorkuddarna lite. Blev lite för höga förra året
Inte hänt så jätte mkt för min del , väntar på att få blocket från borrningen och veven och det från balanseringen! Men har fixat dit bogseröglan fram iaf
Inte hänt så jätte mkt för min del , väntar på att få blocket från borrningen och veven och det från balanseringen! Men har fixat dit bogseröglan fram iaf