så dax för lite uppdate nu då då även en världsmästare kan tänka med röven så har jag hunnit med under går kväll att plocka ut maskinen och montera tillbaka den justerat in en del grejer grund mappa den igen med nya spolarna skruva i allt utom stötfångaren å grillen.. också vill fortfarande inte min j_vla bblambda men jag får väl hämta en ny.. men några bilder blir de idag på hur de ser ut nu..
nu har det varit tyst här länge pga lite förändringar i mitt lilla liv ska få en liten tjej eller kille till i juni har sagt upp mig + skrivit nytt med en annan firma (hhhmmmm gjorde lika dant när vi fick första barnet?!?!?! haha) hunnit mappa audin som detta handlar om hunnit köra ett par hundra mil med den å allt funkar fint dock så har huvudkopplings cylindern stämplat ut idag å blöder som ett svin så imorgon får de bli ett byte på den.. annars funkar allt fint så nu ska de byggas ett ordentlig avgas till den å mappa den lite finare sen e tanken jag tar en tur till bänken med den mest för att se vad e riktigt sprut kan ställa till med i effekt väg på en i övrigt orörd maskin som hade 136hk för 23år sen sen e det väl dax att börja montera + bygga soppa systemet till den andra motorn och försöka få den andra maskinen färdig till rudskogen i juli så man får sladda lite där.. dock så kommer den att få smaka bana innan dess också med org maskinen..
Va sjutton? Äre en 10v topp du kör med tändspolar? Och va sjutton hände med k-jet systemet? xD
Digger det hela stenhårt, men har lite svårt att avgöra vad exakt du har gjort. Kan man få en simpel lista kanske? :3 Vare dyrt/svårt? Kanske ngt man ska prova på sin egen bil ^^
Va sjutton? Äre en 10v topp du kör med tändspolar? Och va sjutton hände med k-jet systemet? xD
Digger det hela stenhårt, men har lite svårt att avgöra vad exakt du har gjort. Kan man få en simpel lista kanske? :3 Vare dyrt/svårt? Kanske ngt man ska prova på sin egen bil ^^
ja k.jet e slängt åt helvete å ett nira e monterat insuget e om byggt till elektroniska moderna spridare mm mm läser du igenom tråden å kollar på bilderna i gallriet så ser du helheten i baletten denna maskinen kommer bara användas till att åka med så länge och besiktiga med iår..