3342
Sök

Garaget.org Träff!?

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
20 juli 2006
Varför inte lägga det på en av våra fina racingbanor i sverige, så kan man ha lite bankörning oxså

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

TVT Member
377 Inlägg
20 juli 2006
C2racing skrev:
En utmärkt plats med mycket stor yta är parkeringen vid Kolmårdens djurpark utanför Norrköping, de får plats ruggit mycket bilar där.

jo den är stooor...men frågan är ju bara hurvida det ligger i mitten av sverige....  annars är det riktigt bra träffplats...

684 Inlägg
20 juli 2006
Nä nu gör vi så här ska de va en träff sak de va i skåne! gärna malmö eller helsingborgs området lund kanske?? eller som längst småland

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

41 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
Trevligt att ett par meningar kan vara så uppskattade ibland! wink
Själv tycker jag en träff i Norrland, en i Svealand och en i Södra Sverige vore klockrent.
Om man får riktigt stor uppslutning kring alla så är säkerligen de "blaskor" vi läser sugna på att komma och skriva lite!
Gratisreklam! Inte sant crizzan! wink

Plus om det blir seriöst ordnat kan man säkert knyta till sig några av de lite större företagen, med utställningar, tävlingar osv.........

4 571 Inlägg
20 juli 2006
jag tycker att en träff i mellansverige/norrland vore bra så slipper jag åka så långt wink

Sök