Fast jag kan ju inte anse att det är respektlöst då vi inte ens visste själva att våra kompisar skulle gifta sig utan fick reda på det idag??? + att det bestämdes för bara 2 dagar sedan?
Ok det är helt sant, men det är ialf synd. Jag själv kan inte komma 30 april och jag hoppas att ni får en mycket trevlig körning i fint väder.
30 april var bara ett förslag på nytt datum då de tidigare visat sig vara ickefungerande,
här är de datum som diskuterats:
30 aprill - fungerar inte för bmwägare 14 maj - fungerar inte för mig, fia samt ett antal till som tänkt medverka som kommer vara på brölloppet 28 maj - Potkins bröllop, dvs samma resultat som 14e. 11 juni - kan krocka med eventuella studentfester. 25 juni - krockar med cruisingen i lysekil samt bakfylla.
2 eller 9 juli skulle väl fungera också
Så hur ser det ut för övriga intresserade?
(\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!
Kör Saab 9-5 2,3t Biopower med xtra mos, har oxå en 900 Set -95 och en Fiat 126 Cab -76
Har ägt 162 bilar varav 35st Saab, 6st tunga mc, 2st fyrhjulingar, 3st eu scooter, 1st 125 scooter sedan 1991,,,,
i samband med lysekils crusing kunde ju vart nice ändock.. med avslutning i just lysekil på kvällen, men tråk att ställa sig i kö på färjan.. samt midsommar bakruset då så klart..
och jag tror, vilket datum det än blir så kommer det krocka med något event, istort sett varje helg är det nånting från maj till oktober typ
Visst är det så att det kommer krocka med något, så e det ju alltid, bara det inte krockar me väsäntligheter som ditt eller pias bröllop, e ju liksom lite väl många av oss som tänkt vara med på cruisingen som istället kommer vara på bröllopen då.
självklart kan man göra det på en söndag men då blir det nog inte lika stor chans att få till kvällsaktiviteter. å andra sidan är ju inte det den viktigaste delen!
Så hur många tycker att den 15e är ett alternativ?
(\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!
Visst är det så att det kommer krocka med något, så e det ju alltid, bara det inte krockar me väsäntligheter som ditt eller pias bröllop, e ju liksom lite väl många av oss som tänkt vara med på cruisingen som istället kommer vara på bröllopen då.
självklart kan man göra det på en söndag men då blir det nog inte lika stor chans att få till kvällsaktiviteter. å andra sidan är ju inte det den viktigaste delen!
Så hur många tycker att den 15e är ett alternativ?
jag föredrar ju att det är på en Lördag då man slipper bry sig hur lång tid det tar!
men hur är 7 maj då? för mig tycker jag bara det är roligt om det är i början på sommaren! då det kanske kan bli fler gånger under sommaren!