Hittade en gammal bild på lite saker jag har liggandes som ska in i bilen vid ett passande tillfälle Det är totalt 3 steg på bilden, vilken/vilka tror ni ska in i bilen?
Läckert, bestämde du gravering själv eller hade dom den på hyllan?
Den fanns inte på hyllan så jag fick bestämma gravering själv. Sen så gillar jag RIPS så jag ville att det skulle synas på grejerna som kommer därifrån.
Så kul som en RB30 ska vi inte ha tyvärr Johan har rätt att det är en fuel rail. Ville vara säker på att det passar mina spridare plus att jag ville ha dubbla anslutningar för soppa in. Sen att deras grejer har sån grym finish, enligt mig, gör inte saken sämre. Sen kommer även 2 saker till men det visar jag upp när jag får hem det. Lite små förbättringar bara
Så kul som en RB30 ska vi inte ha tyvärr Johan har rätt att det är en fuel rail. Ville vara säker på att det passar mina spridare plus att jag ville ha dubbla anslutningar för soppa in. Sen att deras grejer har sån grym finish, enligt mig, gör inte saken sämre. Sen kommer även 2 saker till men det visar jag upp när jag får hem det. Lite små förbättringar bara
Vad har du beställt? Liten hint kan du ge iaf Catch/spolarvätsketank?
Vad har du beställt? Liten hint kan du ge iaf Catch/spolarvätsketank?