Nu närmar sig första gatebil 2011 på torr asfalt Hur många ska dit och när? Hur kommer ni fram och med vilka? ska ni köra på banan och i vad kommer ni åka isåfall? Lägg upp bilder på era bilar/ projekt mm som ni tänker ha med eller köra med
För min egna del blir gatebil mantorp, bor ju bara 5min därifrån Sedan drar jag till Norge Rudskogen med massa kompisar!!
Detta är mitt bidrag på banorna Tyvärr hinner jag inte färdigt med 600hk motorn men 350hk får räcka för denna gång
Rudskogen ska jag garanterat åka och titta på! Vågar nog inte riktigt köra där då alla kör ju som galningar
kan tänka mig det, är första gången jag kör i norge så de blir en upplevelse tänkte du köra i sverige annars eller? Bilder på vad isåfall, även om du har bilen i galleriet
Jag har aldrig varit på bana förr så jag börjar nog med lite konbanor här i närheten! Sen ska jag väl försöka våga mig vidare med riktig banåka, dock inte med norska galningar. Haha
Jag har aldrig varit på bana förr så jag börjar nog med lite konbanor här i närheten! Sen ska jag väl försöka våga mig vidare med riktig banåka, dock inte med norska galningar. Haha
Grymm!! Får se om vi åker om varandra nån gång på banan då vet inte riktigt vad det finns för kör val men amatör eller racing skulle du lätt klara av från början utan att ens ha kört på bana förut! Du lär ju åka ifrån ett antal bilar så de skulle du satsa på kompisarna körde för första gången på bana oc körde amatör klassen men de tyckte de gick för slött där så de ska prova en högre klass i år
Risken finns nog allt Hur får man reda på när och vart alla tävlingar är? Sen lär man väl ha någon slags licens/försäkring som jag har förstått det, hur fungerar det?
Risken finns nog allt Hur får man reda på när och vart alla tävlingar är? Sen lär man väl ha någon slags licens/försäkring som jag har förstått det, hur fungerar det?
Försäkring finns nog ingen som täcker eftersom det är inhängnat område, men det ska gå att köpa endags licens Allt sånt ordnar sig på plats ska du se, du behöver garanterat bara rulla in på området så sköter sig alla funderingar av sig själv
Men det är nog bättre att någon som kört på banan säger hur det går till än att någon som alldrig kört där förut ska berätta
Ska till Rudskogen med kompisarna, dock inte med någon frän bil. Blir nog att låna pappas v70 2.5ft. Dock så hade det ju varit skoj att åka med någon ett varv hehe
Ska till Rudskogen med kompisarna, dock inte med någon frän bil. Blir nog att låna pappas v70 2.5ft. Dock så hade det ju varit skoj att åka med någon ett varv hehe
Perfekt att köra farsans bil runt banan slipper du ju åka med någon
Jag har själv åkt med några drifting bilar på gatebil träffarna, jag kan säga att det är nog det häftigaste jag gjort. Sån grym upplevelse så de finns inte Men fråga runt lite för det finns nog möjligheter att få åka med någon galen norsk
Jag har själv åkt med några drifting bilar på gatebil träffarna, jag kan säga att det är nog det häftigaste jag gjort. Sån grym upplevelse så de finns inte Men fråga runt lite för det finns nog möjligheter att få åka med någon galen norsk
Haha det lär ju inte direkt gå brett med farsans bil Haha ska göra det! Men behöver man inte någon åka med licens?
Haha det lär ju inte direkt gå brett med farsans bil Haha ska göra det! Men behöver man inte någon åka med licens?
Det beror på föraren Det ända du behöver tänka på om du frå åka med är heltäckande kläder, men som sagt norge har ju lite andra regler angående klädvalet