3242
Sök

Ta ej försäkringsbolaget if

167 Inlägg
31 januari 2011
Trådstartare
madmadmad
Om ni funderar på att ta försäkring på if så gör det EJ!
Vilka jävla skojar det är!
Jag blev påkörd för 2år sedan och fick ont i nacken. Har papper från min läkare att skadan uppkom från krocken. Läkaren säger att jag ska ha ersättning. Men if säger NEJ! mad Så jag har inte fått ett skit från denna skitbolag! Har överklagat men dom fortsätter att säga nej.
Det ända if bryr sig om är pengar, pengar, pengar och mera pengar. Så länge man är frisk så är dom glada. Sen blir man utlåst!
Har ni if så byt!

7 274 Inlägg
31 januari 2011
Det finns nog flera trådar om "samma sak" angående varenda försäkringsbolag som finns. Tyvärr!

Miklen
31 januari 2011
Har aldrig haft problem med If å har krockat 3 ggr på deras bekostnad... men som ovan säger finns det säkert såna fall hos alla.. så bättre att skita i försäkring helt då.. Men tråkigt att du drabbats på det sättet..

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
31 januari 2011
Går runt med konstant ont i ryggen sen olycka med arbetsbil där if står för det hela. inte fått en krona trots läarkintyg här med.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Muttley
31 januari 2011
jahapp.

Läs reglerna innan du postar.

1 436 Inlägg
31 januari 2011
Hum, mina pengar ville de inte ens ha. Fem tusen i självrisk och DUBBLA månadskostnaden mot alla andra försäkringsbolag.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

904 Inlägg
31 januari 2011
ta kontakt med trafikskade nämden det gjorde jag när jag hade krockat

AUTOTECH S60 power

13 Inlägg
31 januari 2011
hur många procents nedsättning har läkaren bedömt att skadan är?

8 883 Inlägg
31 januari 2011
ilaali skrev:
madmadmad
Om ni funderar på att ta försäkring på if så gör det EJ!
Vilka jävla skojar det är!
Jag blev påkörd för 2år sedan och fick ont i nacken. Har papper från min läkare att skadan uppkom från krocken. Läkaren säger att jag ska ha ersättning. Men if säger NEJ! mad Så jag har inte fått ett skit från denna skitbolag! Har överklagat men dom fortsätter att säga nej.
Det ända if bryr sig om är pengar, pengar, pengar och mera pengar. Så länge man är frisk så är dom glada. Sen blir man utlåst!
Har ni if så byt!

Smutskastning av företag är inget som tas i garagets forum då dom allt som oftast inte kan bemöta kritiken.

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök