21 juli 2006
Trådstartare
Hej, jag har en volvo 940 kombi som jag vill lägga in lite bättre ljud i, det är en -94. Det satt från början en bandspelare där i så nu har jag en Kenwood KDC-334. Jag vet inte om jag gjort bort mig på den stereon för den har bara en ISO-kontakt och ingen line-out. Kan jag dra ljud på ett bra sätt till ett slutsteg ändå?
När jag bytte stereo så märkte jag att kablarna vid stereon är i värdelöst då jag kan bryta av dem, fick sätta i stereon 3 ggr innan alla kablar höll, men nu har dock memory kablen gått av verkar det som, kan man på nått bra sätt byta ut kablarna som kommer fram till stereon?
Jag ska även köpa nya dörrhögtalare till den, antingen Proson RST65364 eller så funderar jag på att köpa ett baselement som passar i dörren och en diskant i ett kit, nån som har nått bra förslag för ca 300?
Jag är även väldigt sugen på att köpa bas element till bagagen, antingen 1 st 10", 1 st 12", 2 st 10" eller 2 st 12" jag måste då också köpa ett slutsteg som jag skrev innan. Nån som kan rekomendera bas + slutsteg för ca 3000? Jag vet att det inte är mycket men min ekonomi är som den är.