Hej hej hallå
har inte hänt så mycket ännu, har vart tvungen att jpobba över som fan nu senaste pga av en kollega blivit farsa och ingen mer än mig kan jobbet.
Ja lite pics att mätta era munnar
testar en ny variant på denna sida..
och så var det glasfiber för att det ska bli hårdare och lättare samtidigt inte sjunka så mycket när man jobbar med den
Andra sidan är mer eller mindre klar
Fronten
har verkligen svårt att bestämma mig hur den ska se ut
En väl använd Alive tröja
Imorn ska jag försöka bege mig ut till garaget igen, efter jobbet,
fan jobbat snart över 40timmar denna månad
Nä nu blir det film puss
/Rodde
svår att bestämma mig , för hur fronten ska se ut,, provade test montera den idag, så börjar få lite bilder i huvudet nu,, nu ska det fin justeras o kapas o donas lite
har ni tips förslag så e det bara hojta till
/Rodde
Så nu har man tagit ner den lite..
Ang kylningen försöker jag hitta nått annat än ett simpel hål,, tips
Börjat glasfiberspacka lite , men tyvärr så tog mitt spackel slut och orkade inte köra till uppsala för att besöka biltema.
snart så ska det börjas
Funderar lite på hur mina kjolar ska se ju ,, tips någon?
Lite pics
Var hos ted i lördags o skruvade ihop min topp
Ja då var det bara ta toppen till garaget för att avsluta det hela
packning på
Har även börjat kolla på hur sidokjolarna ska se ut.. Imorn blir det att åka o köpa lite plåt
Fronten har även börjat forma sig,,, har en vän som ska hjälpa mig slipa nu i veckan då man har semester ,, hoppas på hinna med mycket..
/Rodde
pics
tyvärr dåliga pics för digitalkameran jag har tar endast suddiga bilder fuking nikon bajs korvs sate kamera
Efter det tar så lång tid att slipa o forma så att det blir rätt samt tork tid tar detta super långtid..
Min slip hjälp som skulle hjälpa mig hela veckan har aldrig dykt uppp tack för den hjälpen
Sido kjolarna ska drooler komma och mäta nåndag snart så han kan bocka till plåten som jag vill ha den,, han jobbar ju med sånt
Sen e det ju skit tråkigt utan sterio i garaget
Ja det går inte så snabbt här,, har försökt röja lite i garaget få iordning på allt så att det blir lite trevligare när man ska hälsa på mig
men kan säga att alla breddningarna är på började och bilen står på backen..
Har äntligen hittat 2st slip med arbetare ala praktikanter hehhe o hjälpa mig med allt slipande o donande,.
Så smånigom kanske det blir lite mer roligare uppdateringar
Motorn är så gott som klar,, bara Insug och grenrör som fattas,, ska ta o ringa mr.burlak him self o kolla hur det går för tubo merca meckarna
och kanske ta mig en sväng ut som jag nu sagt ett tag
Även mr. drooler hjälpt mig o börjat skissa lite på kjolarna
ja här e lite pics till min lilla text.
Och sen mitt fina konstverk
/Rodde