3370
Sök

Nån som har testat?

10 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
Hej jag har planer på att tona mina orginal bakljus på min v70 då jag inte tycker om stylinglysena till dom men undrar fall nån testat toningssprayen med röd transparent fär smile lägg gärna upp bild så jag ser hur det ser ut smile

vet också att polisen inte tycker om de..

Vice Pygmehövding

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
9 februari 2011
Har ingen bild o lägga upp, men jag gjorde det för någon vecka sedan. Och det blir rött:) allt får samma färg som de röda på dina bakljus. Jag maskerade och la 4 lager på det orangea och vita och sedan två lager på alltihop. Och allt har samma röda nyans:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

10 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
Okej smile vart det snyggt?

Vice Pygmehövding

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
9 februari 2011
Jodå det tycker jag. Bättre än orangea blinkers iaf som ör de värsta jag vet. Och inte lika 18 års 740 stuk som att tona dom svarta. Men de beror nog på din bil också om det blir snyggt:)

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
9 februari 2011
Hade en 855 för några år sen, Drog 2 tunna lager med röd toningspray, Blev en 2a i besiktningen..
Men det såg ju fräscht ut!

"My drinkingteam has a racingproblem"

10 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
jag har en röd v70i så ..

och jag kommer köpa extra orginal bakljus så jag kan testa på dom gamla om det blir snyggt annars så har man nya och har man dom med toning så kan man byta till dom vanliga till besiktning smile

Vice Pygmehövding

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
9 februari 2011
Det beror nog på hur petiga dom är. Min 540 besiktade jag tre år med rödtonade bakljus. Och innan de har jag haft med svart tonad blinkers eller med hel svarta bakljus och det har aldrig varit några beskymmer.

Sök