just nu lirar jag gunsmoke.. ladda hem det nyss helt klockrent. . har även laddat hem andra klassiker man kan lira om å om igen. zelda 1 å 2 å lite sådär. men hjälp mig så jag kan ladda hem fler spel
metroid, punch out ,gradius , pro am wrestling, big foot, tetris, wizards n warriors, Life force mega man spelen givetvis, castlevania, kid icarus, blaster master. gremlins 2, lolo spelen, goonies, kung fu, rygar, ice climber.
Adventure Island II Back to the Future Battle of Olympus, The Blaster Master Bubble Bobble Cobra Triangle Excitebike Faxanadu Ghost ’N Goblins Ice Climber Kung Fu Little Nemo Dream Master Lolo 2 Macross/Hogan’s Alley/Duck Hunt/Wild Gunman Kickle Cubicle Magic Johnson’s Fast Break Mega Man 2 Nintendo World Cup Tetris Rad Gravity Rad Racer Rescue: The Embassy Mission Robowarrior Rollergames Rygar Shadowgate Shatterhand Side Pocket Skate or Die Solstice Strider Super Mario Bros 1 Duck Hunt Super Mario Bros 2 Super Mario Bros 3 Super Off-Road Tale Spin Tecmo World Wrestling Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game Tennis Terminator 2: Judgment Day Tom & Jerry Track ’n Field II Trickshooting Turbo Racing Ufouria Wizards & Warriors III Wrath of the Black Manta
Jag faktiskt varit olaglig och laddat hem en emulator och en väldans massa spel... (både till Gameboy/NES/SNES och N64)
Tänk om Nintendo kunde porta alla dessa gamla spel så att man kan spela dom i mobilen...
Du har möjligtvis inte msn så du kan skicka det? hehe... Gun Smoke och Battletoads är juh lätt dom grymmaste!.. Men Punch Out, Ice Clamber, Tiny Toon, Top Gun, Turtles, World Wrestling och Zelda spelen är juh oxå grymma!
Någon som kommer ihåg vad fotboolls spelet hette där man kunde döda varandra.? Man kunde skjuta super bicakleta å blev man träffad av ett sånt skott så flög man till himmlen.Vad hettte spelet? De var sann spelglädje:D
Bästa fotbollsspelet som någonsin gjorts om jag får säga mitt!! fan va roligt det är asså!! ja just det World Cup heter det om jag inte minns helt fel....
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!