jorgen72 skrev:
Rquired skrev:
jorgen72 skrev:
Den är nära man kan åka o titta utan att tycka att man ska ha en bil med sej hem det är + för att det är mörk till färgen o svart cab o inredning även om ratten är gräslig o måste byttas men jag gillar ju inte direkt e36 men jag tycker att det är misstänkt billigt , jag har ju inte direkt kollat efter en sådan bil så jag har ju inget o jämföra med
Precis, ingen tvingar en att slå till! Håller med dig om både färgkombination och utseende, men jag tror inte den ligger så fel i pris. M3 cabriolet brukar ligga runt 80-90.000:- om jag inte minns fel, och då ser de inte ut som den i annons utan är välskötta originalbilar med lägre miltal. De cabriolet jag hittar till salu nu ligger på 80´ och 75´ (Norsk), ingen av dem är helt original.
Min tanke var snarare att köpa stackarn, byta ut ratt, belysning och avgasrör till bättre begagnade original utan att göra förlust på bytet och sedan kanske sälja den efter sommaren och då snarare ha stärkt andrahandsvärdet eftersom den inte ser för jävlig ut längre?
Då är det inte så stor mening o köpa en bil som jag igentligen inte vill ha utan bara fick för mej var väldigt billig
Det är upp till dig att avgöra, en del hade kunnat tänka sig att testa en sommar i en M3 men tror du inte du trivs i den spelar det ingen roll hur bra eller dålig den är.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.