3447
Sök

Sony Ericsson x10 mini pro. värd att köpa ?

606 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
funderar på att köpa en x10 mini pro men är den värd att köpa ? någon som har en ?

Kan det lagas ska det lagas! :)

SKANK Performence
272 Inlägg
15 februari 2011
Den är nace! Men årets skit batteri!  Men jemför du med iphone är det ingen större skilnad....

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519

1 298 Inlägg
16 februari 2011
Har en X10 Mini, alltså ingen pro. Är väldigt nöjd. Går att göra energisparinställningar för att råda bot på batteriet som trots allt är jämförbart med de flesta mobiler jag haft. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

1 168 Inlägg
16 februari 2011
liten skärm, tråkigaste menyerna och värdelös att smsa med, tråkig touch.

värd? nej! htc eller iphone om du ska välja nytt!

606 Inlägg
16 februari 2011
Trådstartare
tack för svaren men det blev en ZTE Blade och än sålänge är jag jävligt nöjd med tanke på priset 1695kr helt klart värt det smile

158 Inlägg
19 februari 2011
Tycker du gjorde ett bra val med att köpa ZTE Blade. Snygg telefon och inte lika liten som Sony Ericsson x10 mini pro. Hade en x10 mini pro men sålde den, den var för liten, inte min typ av telefon. De positiva med telefonen var nog kameran med blixt och att den var så liten att den inte nog mycket plats i fickan.

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

606 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
grymt nöjd med ZTE Blade riktigt bra telefon med tanke på priset !! rekomenderas ;>

557 Inlägg
20 februari 2011
Kan INTE rekomendera X10 Mini,

Kass batteritid (ska inte vara så dålig på så pass enkel mobil)
Sen är det en Android "light" kan man säga, alltså mindre funktioner än vanliga andra mobiler.

Ja sålde min så fort jag kunde och köpte en Samsung Galaxy S, väldigt bra mobil.

1 722 Inlägg
21 februari 2011
Vad ni dissar X10 min pro ,... jag är då nöjd med min .. det är ju bara o ladda mobilen varje natt big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

557 Inlägg
21 februari 2011
Kanelbullen skrev:
Vad ni dissar X10 min pro ,... jag är då nöjd med min .. det är ju bara o ladda mobilen varje natt big_smile

Jo men jag anser iallafall att en mobil som är så pass liten och bara har enkla funktioner ska ha bättre batteri tid. Min nya Galaxy S har ju bättre batteri tid och den har en skärm som är dubbel så stor.

412 Inlägg
21 februari 2011
Jag köpte nyss en Nokia N8 som jag är galet nöjd med. Känslan av att hålla i en mobil som man vet att man kan tappa utan att börja grina och vara rädd för att den går sönder är underbar. Sen att det finns massvis med appar, galet bra kamera (för att sitta i en mobil) och en jävla batteritid. Jag laddar ungefär var 3:dje dag, vilket är väldigt bra med tanke på vad dagens telefoner klarar av.

Gratis GPS är ju inte helt fel det heller.

135
&#9500;&#9532;&#9532;
24 R

340 Inlägg
21 februari 2011
850heden skrev:
Kanelbullen skrev:

Jo men jag anser iallafall att en mobil som är så pass liten och bara har enkla funktioner ska ha bättre batteri tid. Min nya Galaxy S har ju bättre batteri tid och den har en skärm som är dubbel så stor.

Du har ju diskvaliciferat dina egna svar. På vilket skulle x10mini ha en light version?. Vad saknas i den som du kan göra med andra. finns ju appar att ladda ner.

Det visar ju att du har köpt en lur utan att kolla upp i förväg vad den kan prestera, visst den har liten skärm men batteriet är oxå pyttigt jämf med andra fullsize mobiler.

Sök