För min egen del är det så att jag skulle se det valet som det största i mitt liv.. Jag vet verkligen inte vilken jag skulle vara MEST nöjd med??
En supra med turboljudet (underbart) och vridmomentet.. Japanerna kan sportbil!
Eller bmw'n med en sugsexa på 343(!?) hästar och den finaste mekaniska sången.. Tyskarna har lyckats!
Utseendemässigt är båda bilarna något av det finaste jag sett. Ja, även i originalutförande!!! Tänk er m3ans fina breddade hjulhus... mmm.. och fina M luftintaget vid den främre skärmen.. Bara en sådan detalj är underbar.
But then again.. Supran bakifrån är det finaste man kan se enligt mig. Den ser så grotesk och majestät ut. Så fint att bilen ser så rund och bred ut på sidorna, när man tittar bakifrån. Hade jag ägt en ferrari och sett en sådan supra framför mej så hade jag fortfarande haft massor med respekt åt denna bilen!
SMG lådan från bmw'n lockar åt tyskarnas håll. Men vem vet, för mig kanske den hade varit mer opraktisk än praktisk.. Då alla tydligen inte trivs med de lådorna.
Jag kan inte lyfta fram så mkt mer argument. Men jag har dragit en slutsats...
Fick man 200tuss att köpa/bygga bil för så skulle pengarna gå till en supra då man skulle kunna bygga singel för de pengarna!!
Fick man 250 så man hade pengar till beemern med kompressor så tror jag att pengarna hade gått dit!
Fick jag som sagt välja bpu vs stock eller singel vs kompressor.... Så hade jag nog tagit livet av mig mha en plastsked, hade nog varit lättare än det valet!!