Rattnav, HUR jävla svårt skall det va! Nu har jag spenderat faan för många timmar med att hitta ett nav/hub som skall passa min bil.
Enligt ovan, så trodde jag ju att Luisi item C3011 skulle kunna passa, men deras lista var lite otydlig.
Så jag tog mig friheten att maila de satans spagetti-sörplarna.
"No. Sorry. That product not good in car.
Our best salutation
Volanti Luisi srl"Italienare är så fruktansvärt kassa, rakt igenom, totalt värdelösa.
Jaja, jag misstänker att C3011 faktiskt kan fungera i min bil, men jag orkar inte chansa.
Sååå... efter måååånga timmars googlande och letande och mailande..
HKB Steering Wheel Boss Kits, Item OH-207
For use in: Civic EK, Integra, DC2, S2000 AP1
& BB6YAY!!
Sent i går kväll fick jag ett mail från en bra och betrodd svensk tuning-firma. Han -kanske- kan leverera den, till priset 1795kr ex frakt. .. Det tycker jag känns liiiiiite väl magstarkt
Men då hade jag redan hittat det på
Driftworks.
OH-207 HKB Steering Wheel Boss Kits for Honda Prelude -98 BB6Aldrig tidigare haft med dem att göra, pga det ganska skrämmande namnet.
Om man tillhör FWD-ligan, så är drifting det absolut sista du gör innan en längre sjukhusvistelse följt av långa samtal med försäkringsbolaget
Men jag mailade lite med driftworks i morse, och de hade prylarna på lager, till ett rimligt (rimligare) pris och skickar dem genast! Grymt trevliga, mkt snabb service och svar på e-post.
Till och med när jag totalt fuckade upp beställningen, så hann de upptäcka det innan jag. De mailade mig och berättade att jag troligast var en klant, men att de upptäckt problemet och vänligen rättade till det åt mig
Så dem verkar jag kunna rekomendera varmt.
Nuuu... är det bara att vänta på att paketet anländer + att ratt och snap off kommer