Alltså,
Jag är ganska dum i huvudet,
men det är ok. Jag trivs med mig själv När jag 2007 införskaffade bilen så var det en (1!) sak som inte fungerade... höger backspegel.
Så i 6 års tid har jag funderat på att köpa mig en ny, men ... Äh. Alltid kännt mig för snål, så jag har istället satt dit en ny bit tape och petat in lite kartong så spegeln sitter i hyffsad vinkel ^^ det har väl "typ fungerat", men när jag var uppe hos Danne och hämtade bildelar så passade jag även på att sno en backspegel
Yay, icke-spräckt backspegel Bror framhävdade att jag skulle köra med den silver, men jag kännde mig skeptiskt, en silverspegel på en svart bil, nja.. Men lite mattsvart hade väl fungerat, de blir aldrig fel.
GrundaSå slipade av den och grundmålade "godtyckligt nogra"
Men så står jag där..
.. och funderar ...
.. och tänker att en mattsvart spegel kommer väl se lite tråkigt ut. ... och en blanksvart spegel kommer se Ännu Värre ut mot den slitna lacken på resten av bilen.
När alla alternativ är dåliga,
då är de tur att man inte är så jäkla känslig
Det ÄR kul att vara lite korkad ibland
woppa!och i verkligheten är det 10 ggr mer självlysande än vad kameran klarar av att fånga på bild
Ganska diskret idiot-gröntSka bara skära ut en stor smily att sätta där, så känner jag mig nöjd sedan ^^
.. Well, de blev kanske inte så vackert. .. faktiskt.
Men med tanke på förutsättningarna så blev de lite "kul" iaf. Det får väl sitta så där tills jag tröttnar, eller kostar på bilen ett helt lackjobb ^^ .. om si så där 5 år:rolleyes:
Avslutar med någon bonusbild på när jag och
bror tog en vänta på skånska landsbyggden för några dagar sedan.
Well.. jag kan utan tvekan erkänna att jag inte har en chans rakt fram längre,
900kg kompressor-tampong kör lätt ifrån 1300kg otrimmad tjockis-bil
Så,
tills jag hittar på något nytt korkat,
Happy Monday
/Tobias