Har läst igenom tråden och verkar ha upptäckt ditt projekt i precis stund! Nu missar jag inte uppstarten Grymt härligt projekt du tagit dig an, ska bli intressant med uppstarten, filmklipp skulle uppskattas!
Har läst igenom tråden och verkar ha upptäckt ditt projekt i precis stund! Nu missar jag inte uppstarten Grymt härligt projekt du tagit dig an, ska bli intressant med uppstarten, filmklipp skulle uppskattas!
Mvh /T
Roligt att höra ska försöka komma ihåg kameran
Livet är roligare när man ligger på ställ!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
Ny prem på denna tråden! Riktigt kul projekt! Kommer följas och lycka till! ALLT ser riktigt lovande ut!
Tack så mycket!
Bilen gick tyvärr inte igång i tisdags.. Ingen gnista och spridarna ville inte öppna. En jordkabel till tändspolarna hade jag råkat sätta på plus och antagligen har jag parrallel-kopplat spridarna när man måste serie-koppla dom. Så på söndag försöker vi igen!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
Så ja! roligt med lite respons! Har ändrat länken nu. Tänker inte på att man bara använder mobilen
Motorn gick bra i maskinen men hade oljeläcka på t-stycket vid oljefiltert. Ska fixa det så snart som möjligt. Sen ska jag fixa kopplingen och dra bromsrör innan det blir börn-film! längtar sjukt mycket iallafall!!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
Så ja! roligt med lite respons! Har ändrat länken nu. Tänker inte på att man bara använder mobilen
Motorn gick bra i maskinen men hade oljeläcka på t-stycket vid oljefiltert. Ska fixa det så snart som möjligt. Sen ska jag fixa kopplingen och dra bromsrör innan det blir börn-film! längtar sjukt mycket iallafall!!
Har smygföljt detta projektet ett tag så är nyfiken som fan!