Som vanligt vill jag veta vart bilderna tar vägen så skicka pm om du vill ha en bild. Givetvis får du omskära bilderna men loggan skall finnas kvar på bilden.
Riktigt fina bilder! Skrämde halvt ihjäl dig (om det var du) i kurvan där bild 20 är tagen, såg bara en fotograf som börja springa när jag kom, fillåt hihi
Har du fler bilder på den otroligt vackra 50/50 röd-svarta 740:n?
Det var nog ja :p man vill ju inte stå i en ytterkurva så sprang nog över på insidan istället sen får man ju dom brutalaste bilderna när man är nära objektivet man skall fota :p Tyvärr inga som blev bra
haha jag tänkte att du verkligen skulle till 100% få med mig på bild, så jag ladda lite extra nära äsch då, aja får se till att va bättre linslus nästa gång ska ju iof bli plusgrader nu knas!
Jag gör som sist, bygger ut din tråd med mer bilder från oss. Tyvärr hade jag problem med att mitt objektiv frös igen (!) så resultatet blev sämre än förra veckan. Nåväl, enyoy!
Använd gärna bilderna, säg bara till innan. Vill ni ha dem högupplösta, hör av er.
Jag gör som sist, bygger ut din tråd med mer bilder från oss. Tyvärr hade jag problem med att mitt objektiv frös igen (!) så resultatet blev sämre än förra veckan. Nåväl, enyoy!
Använd gärna bilderna, säg bara till innan. Vill ni ha dem högupplösta, hör av er.
Upp med nytt album på fejjan, lägg in dom där. Grymma pixx!