Fint bygge så här långt. Skulle dock uppskatta ifall du försänkte regplåten i den nya bakänden kanske 2-3 cm in. Blir enklare med skyltbelysning då med.
Riktigt trevligt bygge. Man vill ju bara sätta igång o bygga på sin egna. Men då jag flyttat och bilen står kvar hos föräldrarna och ekonomin sätter stop så får den stå där och vänte .
Riktigt snyggt bygge iaf . Synd att det inte har kommit några uppdateringar på ett tag
Jag tror inte det blir någon mer uppdatering på denna killes trådar, jag tror nämligen att han har varit med om en väldigt allvarlig trafikolycka och inte längre är bland oss.
MEN jag ska inte säga att det är så, men jag är relativt säker
Jag tror inte det blir någon mer uppdatering på denna killes trådar, jag tror nämligen att han har varit med om en väldigt allvarlig trafikolycka och inte längre är bland oss.
MEN jag ska inte säga att det är så, men jag är relativt säker
Ajajaj! Inte alls trevligt om det är så. Han var väl väldigt ung.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag är inte säker som jag precis skrev, utan RELATIVT säker.
Jag jobbar med denna killens kusin och det var en trafikolycka här i närheten där en kille med hans efternamn avled, men det är typ tre bröder, och min arbetskamrat vet inte vem som heter vad på garaget, men denna killen har inte varit inne på garaget sedan olyckan skedde, men hans ena bror har det.
Min arbetskamrat var helt chockad över att hans kusin hade omkommit.
Så det är bara en gissning egentligen, jag hoppas jag har fel, då denna killens trådar har varit en glädje att följa.
Hans senaste inloggning är dagen innan det ska ha hänt också... Men jag är inte säker på vem av dem det är heller så jag har inte velat säga någonting jag heller trots att jag vetat det ett tag....