Detta är bara 1/4, det tillkommer enormt mkt bilar vid örkeljunga, markaryd samt att det kommer folk som inte är inskrivna!
Förra året såg man inte slutet på karavanen på motorvägen;)
Jo jag vet haha så det ska vara ju
Kommer ha med min GoPro HD kamera, tänkte filma hela vägen upp
Gott som fan ju. Hoppas det är många som kommer filma så kan man göra en nice film av allt sen. Ska fan ta ut min bil och ut och köra en runda nu är så sugen
Kommer ha med min GoPro HD kamera, tänkte filma hela vägen upp
Gott som fan ju. Hoppas det är många som kommer filma så kan man göra en nice film av allt sen. Ska fan ta ut min bil och ut och köra en runda nu är så sugen
Jobbar till 4, men sen kör jag direkt tiull garaget och hämtar min nissan, vädret är helt underbart idag
Vi är nog ett par bilar i eftermiddag som kommer flumma omkring i och utanför malmö
Av alla dessa bilar som ska vara med och sammköra upp dit jag tror de flesta kommer köra ifrån varanda redan efter några km.Folk komer börja tävla och sånt shet tillslut så komer det vara typ 10 bilar max som håller sig kvar i en grup:S Jag kommer ta min systemkamera med mej filma och fota men måste först skafa mej en kartläsare:P ehhe
Vi är nog 20 bilar som ska starta i Värnamo. Dock har vi satt en lite tidigare starttid. Men funderar på att ändra den nu och hänga på erat tåg. Dock är inte Mc-Donalds den mest optimala platsen att samlas på i vmo nu. Skulle nog rekomendera Biltemas parkering på andra sidan nu.